Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

I tu que miras...
o algo así debía de pensar:

[Imagen: img0186fq.jpg]

[Imagen: img0187ut.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
La foto reflecteix molt bé el caràcter de molts killis i la seva tendència a mantindre el seu cos a zones de penombra. La llàstima es que molts afeccionats no entendran que no facis una fotografia treien tot el color del peix.

Si sàpigues fer fotos!!!!. Hem produeixes una sana enveja.

Cordialment,
Pere Sastre escribió:La foto reflecteix molt bé el caràcter de molts killis i la seva tendència a mantindre el seu cos a zones de penombra. La llàstima es que molts afeccionats no entendran que no facis una fotografia treien tot el color del peix.

Si sàpigues fer fotos!!!!. Hem produeixes una sana enveja.

Cordialment,

Especialment els Cauveti, que es deixen veure poc...

Desde que he posat grava, i plantes, el Siramousaya es deixa veure més, i pots disfrutar una mica més dels seus colors.

He intentat treure millors fotografíes del Siramousaya, pero no em surten gens bé, no s'aprecien els colors, o queden molt fosques... I amb flash, em sembla que fa la foto més artificiosa...

D'altra banda, la foto es merdosa, está feta amb el iPhone, només que em feia gràcia la pose i li vaig treure un parell de fotografíes...
Salutacions,

MIJABA.
Sembla que elpeix estigui fent la migdiada! Big Grin
Lo curiós, es que sense moures gens, movia els ulls per mirarme mentre prenia les fotografíes.

Era molt curiós Rolleyes
Salutacions,

MIJABA.
estava cansat xd

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)