Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nou mascle de Cacatuoides
Bones a tots!

Us volia ensenyar un video que he fet amb el nou mascle d'Orange flash. Fa temps va morir l'altre mascle que tenía, i la femella se la va carregar l'exemplar del videoSadSad, pero vaig poder salvar una última posta, quedarán uns 18-20 exemplars, amb un mes de vida.

El video..
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=TXhBEajNXJs"]http://www.youtube.com/watch?v=TXhBEajNXJs[/ame]

Aquí us deixo una foto dels alevins...
[Imagen: lol.jpg]

I a veure si algún dimecres em donen festa i puc passar-me pel local que ja tinc ganes de veure'l xD.

Salut !!!!
Són peciosos.
Enhorabona!
Big Grin
Nekolitik!

A dir veritat, m'agrada força més aquest mascle que l'anterior. De totes maneres una pérdua d'aquest tipus es una llástima.

Ara a treure els alevins, pero ara a més, comptes amb més experiència i segur que t'anirà millor.

Si vols algun dia, intercambiem alevins d'Apistogramma Wink Nose si has vist que en tinc els d'Agassizii...

Salutacions.
Salutacions,

MIJABA.
Cita:Si vols algun dia, intercambiem alevins d'Apistogramma

Els alevins els volia donar als socis, així que cap problema xD!!

Algú em sabría dir si deixo els alevins amb el mascle (pare) fins els 3 mesos els hi passara algo? sel's carregara?¿ fins ara els ha cuidat molt bé i aixo que esta ell sol de pare no hi ha mare. Ho dic per esperar a repartir-los fins als 3 mesos que ja comencen a tenir color i es pot distingir entre mascle i femella.

gracies!!
nekolitik escribió:Els alevins els volia donar als socis, així que cap problema xD!!

Algú em sabría dir si deixo els alevins amb el mascle (pare) fins els 3 mesos els hi passara algo? sel's carregara?¿ fins ara els ha cuidat molt bé i aixo que esta ell sol de pare no hi ha mare. Ho dic per esperar a repartir-los fins als 3 mesos que ja comencen a tenir color i es pot distingir entre mascle i femella.

gracies!!

Jo em penso, que cuan comencin a ser grandets, i es comencin a sexar, el pare expulsará del seu territori als mascles jovenets, que lógicament tenen les de perdre.
Salutacions,

MIJABA.
Primerament felcitats, pel mascle i pels alevins, sempre que veig aquest bitxos em dona ganes de tornar a mantenir cíclids nans amazònics. Penso com en Miquel a la que comencin a comentir els atonyinarà.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Compro/busco Kribensis mascle adult. Juanjo 11 5.019 09-06-2014, 22:18
Último mensaje: albertus
  posta cacatuoides Damaris3 2 1.543 12-05-2012, 12:45
Último mensaje: Damaris3
  Ap.Cacatuoides Miquel70 16 3.445 07-05-2012, 10:33
Último mensaje: Miquel70
  dubte adaptació cacatuoides Damaris3 1 1.190 14-04-2012, 23:03
Último mensaje: Miquel70
  Cria Apistogramma cacatuoides nekolitik 64 17.722 27-01-2011, 21:02
Último mensaje: nekolitik
  Alevines de Apistograma Cacatuoides Aldo Fernández 7 2.566 15-03-2007, 14:53
Último mensaje: Aldo Fernández
  guppi mascle! Praslin 1 1.479 17-03-2006, 00:16
Último mensaje: JMª
  AJUDA: Primera Posta de cacatuoides Jaume71 18 4.665 09-11-2004, 18:53
Último mensaje: Xavi
  Hidropesia a Cacatuoides? Pau Riba 2 1.844 12-03-2004, 20:31
Último mensaje: Alberto Maceda

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)