Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Fundulopanchax Sjoestedti Niger Delta
Em sembla molt i molt interessant el que s'ha comentat fins ara respecte a la daphnia i artemia i la seva capacitat d'absorció de segons quines coses.

Dedueixo de la mateixa manera que son capaces d'encapsular altres nutrients de cert interés puntual com vitamines o fàrmacs?

D'altra banda, retornant al tema inicial del fil, us deixo amb un video que he grabat desde el teléfon d'un aleví a día d'avuí menjant artemia recient eclosionada. Han passat ja 6 dies, i m'atreviria a dir que han doblat el seu tamany inicial.

Recomano veure'l en HD i a pantalla completa.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pm49WTmBQJw"]YouTube - F. Sjoestedti - Eating Artemia[/ame]

Fins al moment, han nascut 18 alevins, y están distribuits en 4 tuppers...
Salutacions,

MIJABA.
La Daphnia com apuntes serveix per medicar, donar vitamines d'origen vegetal a peixos carnivors, etz..... es disolt en aigua un medicament i acte seguit, desprès de 15 minuts es capturen i donen a menjar.....

Cordialment
Així els tenim, a dia d'avui. Les fotos no fan justícia...

Aquí un dels mascles que en van sortir.

A comentar, un sex-ratio 75% femelles 25% mascles, en aquesta eclosió...

[Imagen: img0100md.jpg]

[Imagen: img0098az.jpg]

[Imagen: img0092km.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Ostres, ja començen a marcar colors. A partir de quina edat els començen a marcar?
Doncs just avuí tenen 2 mesos.
Salutacions,

MIJABA.
Bona pinta, bona pinta. Confusedmiley2:
Hola,

Quins pexios mes macos, jejeje. Ja tinc ganes de veure'ls de ben grans, perquè aquest son tipus caxalot Big Grin.

felicitats pels teus resultats.

Fins aviat

Salva
Si en dos messos els tens així, vol dir que han sigut ben criats, segurament obtindràs uns exemplars excel.lents.

El problema amb F. sjoestedti es fer-los creixer adecuadament, per aixó necesiten molt d'espai i molt menjar, sort que poden menjar pinso/fulloles i altres preparats comercials (a mès de larva, grindal ó altres coses). L'únic remei es quedar-se en pocs exemplars, si no vols colapsar una instal.lació, 3 trios (seleccionant els millors) i els altres intentar-los col.locar en adopció es una opció....Big Grin

Cordialment
Salva, si t'agraden, avisa'm Confusedmiley2: I efectivament, es fan tamany orca Ulises.

Pere, han estat força malcriats. Efectivament, endrapen com ells sols, mai se'ls passa la gana... Com comentes, per sort, accepten tot tipus de menjar, inclús sec i granulat, un alleujament en cuant a les reserves de larva vermella Big GrinBig GrinBig Grin

Pel moment m'he quedat amb 2 quartets d'un mascle per a 3 femelles, i están en la batería en stands de 40L cadascú.

La resta, em temo que no tardaran en tenir bona casa ben aviat. Cool
Salutacions,

MIJABA.
Hola noi

Si et sobraran ja em pasaràs, Vaig buscan lloc Smile.

Com va anar dissabte Sad?

Fins aviat,

Salva

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Alliberament fartets al Delta del Llobregat Pere Sastre 8 6.117 06-09-2013, 01:23
Último mensaje: pavon
  Aphanius iberus delta del Llobregat Pere Sastre 6 3.417 18-10-2011, 20:17
Último mensaje: Pere Sastre

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)