Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Fundulopanchax Sjoestedti Niger Delta
Nascuts avuí!

[Imagen: img0237r.jpg]

[Imagen: img0238yu.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Em moro de ganes de veure els mascles adults! Wink
Albertus, eres un pervertido!
jajajajajajajajajajaja Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
[Imagen: img0243ot.jpg]

+

[Imagen: img0242ai.jpg]

La seva alimentació.

En el primer día, ja la caçaven!!!
Salutacions,

MIJABA.
I de quants litres serà el seu primer aquari? I el definitiu? (simple curiositat)
I el cubata menta que és i perqué?
Suerte.
albertus escribió:I de quants litres serà el seu primer aquari? I el definitiu? (simple curiositat)

Doncs ara están en 2 tuppers dels xinos de uns 4-5L.

Quan siguin més grandets, passarán a un parell de 20L.

Y els tancs definitius, disposo de una batería de 3x60L que pretenía dedicarlos a aquests meravellosos bichos. (Aquí tens un parell de fotos de la batería...)

Y encara tinc el 250L buit... Si m'animo... Qui sap...

El métode aquest d'anar passant a urnes més grosses de moment m'està donant molt bon resultat amb uns Aphyosemion Punctatum. No he patit ni una sola baixa, ni un sol problema ni res, i creixen força bé.
Salutacions,

MIJABA.
karavanseray escribió:I el cubata menta que és i perqué?

Karavan, es Spirulina mesclada amb aigua (precisament la Spirulina que em vas passar).

Em sembla que va ser en Pere que va comentar d'alimentar en primera instància a la Artemia / Daphnia que utilitzis per administrar als peixos amb Spirulina / Chlorella unes hores abans...

I així ho vaig fer...
Salutacions,

MIJABA.
Les cries inicialment s'alimenten exclusivament de nauplis d'artemia, microcucs, etz... aliment molt petit. La Daphnia magna adulta a vegades preda sobre les cries....

Cordialment,

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Alliberament fartets al Delta del Llobregat Pere Sastre 8 5.172 06-09-2013, 01:23
Último mensaje: pavon
  Aphanius iberus delta del Llobregat Pere Sastre 6 2.725 18-10-2011, 20:17
Último mensaje: Pere Sastre

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)