Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Bitxos blancs dins l'aquari.
MIJABA escribió:Classe P? Classe N?

Si son K, ho deixem estar Rolleyes

Pos eran classe P, pero ara em temo que son classe K.
Suerte.
Doncs Xavi, perden el meu interés.

Comentar que, després d'haver realitzat un canvi d'aigua al 70% he notat una reducció de la microfauna. Nosé si es casualitat, pero reiteraré el procés cada 2 - 3 dies a viam si la cosa millora... I intentaré dosificar el aliment d'una manera més "eficaç" per a que hi quedin menys sobres...
Salutacions,

MIJABA.
Els cargols (Planorbis, Physa, Melanoides, Anentome) i les gambetes (Caridina i Neocaridina) es poden utilitzar amb urnes d'engreix/creixement d'al.levins. Jo les utilitzo i si puc controlar diariament (a l'estiu) casi prefereixo les gambetes:

1.- Produeixen menys restes fecals.

2.- Tant els cargols com les gambetes mortes tenen uns efectes contaminants brutals sobre l'aigua; i els cargols tenen el problema afegit que a vegades moren i no es fàcil de veure.

En aquaris de cria (postes d'ous) per experiència personal diria que no es poden mantenir cargols dels gèneres Anentome (son carnívors), Melanoides, Planorbis, etz.... ja que es mengen els ous.

Cordialment
Pere Sastre escribió:En aquaris de cria (postes d'ous) per experiència personal diria que no es poden mantenir cargols dels gèneres Anentome (son carnívors), Melanoides, Planorbis, etz.... ja que es mengen els ous.

Es tot en quant necesitaba saber...

Donat que es tracta d'urnes de cria, prefereixo no arriscar-me a després no poder el·liminar-los totalment.

D'altra banda, en acuaris - tuppers d'engreix d'alevins utilitzo planorbis (no tinc caridines de cap tipus..).
Salutacions,

MIJABA.
Con relación a los "bichos" has llegado a saber que eran? yo apunto una nueva idea pulgas de agua.....

Saludos
No es más sabio el que habla demasiado
Companero SCRAT, pulgas de agua no son, por 2 motivos. Dispongo de varios cultivos y ni la pulga recien nacida tiene esa forma elongada y de color blanco.

Y segundo motivo, si fuera pulga de agua no quedaria ni una, la devoran. Además que no se mueven por el cristal.

Por el momento deje de preocuparme asi que ni me fijo ya. Si que he notado que ya no hay apenas bichitos de estos.

Yo creo que son algun tipo de planaria... La verdad es que ya, me da un poco igual.

Se podria medicar y exterminarlas al 100%, pero no me hace gracia...
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  oferta de killis en L'AQUARI Pere Sastre 1 1.503 31-03-2010, 00:01
Último mensaje: ANB001

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)