Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
discos
hola! bueno, mi proyecto desde el principio ha sido tener 2 o 3 discos, y una selva de plantas, pero no he encontrado ningun establecimiento de acuarofilia donde hayan discos diferentes a los tipicos que venden en las tiendas, yo quiero algun disco muy colorido con rayas o dibujos bonitos en su lomo que haga contraste con el verde, y me gustaria que me indicarais alguna tienda especializada en discos, o si alguien tiene...de estos quese ponga en contacto conmigo, saludos y gracias
120 litros plantado + 9 neones +2 corydoras + 1 pleco +4 gambitas + un caracol intruso
Hola Esteve,

Amb tots els respectes, si els vols col•locar en un aquari de 120 litres, corres el perill de fracassar, a no ser que tinguis un control exquisit dels paràmetres de l'aigua..... necessitaràs un equip d’osmosi inversa, molts canvis d’aigua, introduir un mínim de 4 juvenils de S. Discus (crec que sempre es millor tots de cop, si els introdueixes a tongades, l’últim que no està habituat a l’aquari sol rebre) i et sobren habitants a l’aquari....

Per S. discus quan més gran l’aquari, millor; i reservant zones: un bon espai per que nedin i un altre per si es volen amagar....

Estem a la teva disposició, fes totes les preguntes que vulguis; considero que es millor informar-se a consciència abans de començar qualsevol muntatge (ho sento he llegit el teu post del sulfat de ferro).

Tampoc cal que hem facis cas, contrasta opinions i marca el teu propi camí desprès d'escoltar les opinions de tots.... Ningú es l'únic i exclusiu depositari de la veritat...

Cordialment
nono, perdona sastre, es que no he explicat molt be el meu proyecte, jo volia fer un proyecte a part, amb un de 200 litres, ja he considerat las complicacions, he estat molt informat del tema, moltisim, he llegit molts post, els discos no els posaria mai a un 120 litres, es petit per a ells, nomes volia saber on puc trobar especies variades per tenir localitzat el puesto, en aquesta de 120 litres nome stinc tetra neons y poca coseta mes petita, y ja crec que es fins y tot massa, potser amb el post del sulfat de ferro sembla que no tingui ni idea d'aquest mon, pero lo basic ho domino, y aquest post va dedicat a un altre proyecte que vaig tindre pensat abanas de fer aquest, pero al final lo que estic fent es pillar experiencia amb plantes, vui conseguir dominar aquest mon, que cada cop es mes facil, tinc que dir que el sulfat de ferro no ha fet res a l'acuari, y que no ha passat absolutament res, tambe tinc que dir que la hemianthus a millorat, que jo crec que s'estaba adaptant, y potser per aixxos van sortir algunes fulles podrides, pero s'esta recuperant, jo crec que poc a poc vaig aprenen de vosaltres, dia a dia, y poc a poc, fallos els tindre, ho se, pero per aixo esteu vosaltres per enseñarme cada dia mes, gracies per el comentari sastre, saluts
120 litros plantado + 9 neones +2 corydoras + 1 pleco +4 gambitas + un caracol intruso
Si et passas per l'Associació ja un company que pot conseguir S. discus a bon preu i totes les varietats posibles...

Per un altre part, porto 41 anys a l'aquariofilia i sols sé lamentablement, que no se rés.

Cordialment,
gracies sastre, algun dia em passare, y respecte que no saps res...aixo no es veritat, jo sé que saps molt, jejeje saluts

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Discos salvatges a Barcelona?? oscar13s 9 8.661 05-09-2014, 00:59
Último mensaje: oscar13s
  Discos dani_baena 2 3.306 24-05-2014, 02:24
Último mensaje: toni_discu
  Discos - Donde comprar Nazarethy 6 6.534 21-04-2013, 19:58
Último mensaje: Nazarethy
  Discos. Xom 7 6.226 11-03-2013, 21:24
Último mensaje: Xom
  Concurso de discos Aquarama 2011 Marcos Flores 8 7.568 30-05-2011, 22:24
Último mensaje: pavon
  Drastica decisión (DISCOS) nando_castillo 2 3.222 21-02-2011, 10:04
Último mensaje: José Luis
  problema con discos alebines J_LAKU 15 10.124 25-01-2011, 18:14
Último mensaje: J_LAKU
  Es posible que esten enfermos los discos? nando_castillo 10 7.643 13-01-2011, 23:13
Último mensaje: Jaume71
  Papilla para discos nando_castillo 7 6.511 03-01-2011, 01:13
Último mensaje: Ernesto
  A ver que os parecen mis discos y + nando_castillo 7 6.202 10-12-2010, 15:50
Último mensaje: k1983

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)