Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
...peix "lluna-carassius-auratus"
Hola,

Com pot ser que del tema que tocaré ja s'ha parlat abans, solament que m'indiqueu l'enllaç, ja serà suficient.
Tinc un estany exterior amb uns quants Carassius auratus de cua bessona un d'ells ja fa un parell de setmanes llargues que sura panxa a l'aire en la superfície com un peix lluna, perquè està tan gros (inflat?), que li costa molt nedar sota l'aigua i quan es cansa, automàticament acaba a dalt.
Està a "dieta" perquè els altres són més ràpids a l'hora de menjar, i perquè he pensat que podria ser que li anés bé el règim, però la situació després d'aquest temps no canvia.
Estic pensant sacrificar-lo perquè no pateixi més, però abans vull esgotar la darrera oportunitat: que és consultar-ho amb algú que sàpiga més que jo.
Té alguna solució raonable?
Moltes gràcies i salutacions.

Calatrons
http://www.elgoldfish.com/enfermedades.html#FLOTACION

Si no presenta ningún otro síntoma, tan sólo es eso, un par de pedetes y llastá. Big Grin

Yo he tenido ese pez y al principio me pasaba. Hasta que aprendí el truco: remojar la comida antes de echarla.

Saludos
Hola Tofol,

Moltes gràcies pel enllaç i el consell, no pots imaginar-te ho agraït que està el meu "peix lluna" ... :-)
Salutacions.

Calatrons
HOla Calatrons:
Jo he tingut el mateix problema y els pessols bulltis sense pell fan miracles. Una dieta uns quants dies amb aquests i tot arreglat. A partir d'aquí, dona'ls-hi sempre de tant en tant.
Suerte.
Si, però abans se l'ha de tenir uns 3 dies en dejú i llavors estar una setmana donant només els pèsols sense pell i una mica aixafats, no massa. I como no, el que t'ha dit el nostre amic, sempre el menjar hidratat amb anterioritat, sigui el granul que sigui el que li dónes. Amb tot aixó pots ajudar-lo molt, tot i que, després d'haver tingut un episodi tan fort de Vejiga natatoria, és fàcil que la pateixi més sovintSad
Aquari de 200 litres bruts amb filtre extern JBL e900 i també un Tetratec ex-400 extern
[COLOR="DarkGreen"]> 1 Telescopi negre femella de 19 cm (ET)
> 1 lionchu negre femella de 6 cm (SOS)
> 1 oranda mascle blanc-vermell de 11-12 cm (nom a triar)
> 1 zorro volador de 7 cm (FLY)[/COLOR]

Aquari de 20 litres separat en dos parts amb un betta mascle cua de vel vermell fosc y un plackat mascle negre-blau fosc-vermell fosc

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Nom de la especie peix acuari AAB TRONERA 2 1.547 24-02-2013, 21:33
Último mensaje: guivet
  Regalo peix lloro (cichlasoma) garner13 2 1.761 11-01-2013, 00:54
Último mensaje: garner13
  Es descobreix un nou peix al amazonas!!!! MIJABA 2 2.615 28-12-2012, 06:26
Último mensaje: Petxinot
  Acuari plantat de 100 litres amb dos carassius auratus (cometa) Francesc Farré 4 1.854 10-06-2012, 00:24
Último mensaje: Francesc Farré
  Peix gran Lochapowa 38 11.658 05-09-2008, 15:02
Último mensaje: TopGon
  Un auratus hembra? absolut 1 1.408 08-04-2008, 10:12
  Nou peix descobert a Kakadu Lochapowa 1 1.542 05-03-2008, 11:12
  Malaltia d'un peix Ramon S. 7 2.886 13-09-2007, 17:28
Último mensaje: Petxinot
  algun peix...? winzip 11 3.333 17-04-2006, 01:36
Último mensaje: Carlos Naise
  Guaramí Clar de Lluna elbago 2 1.613 09-08-2005, 17:40
Último mensaje: elbago

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)