Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laetacara ???
Para los más avispados, hagan sus apuestas...

En teoria son Laetacara Dorsigera.

[Imagen: dsc0008vs.jpg]

Pronto más fotografías.
Salutacions,

MIJABA.
Yo ya te dije, para mi son Laetacara thayeri.

Saludos
Bueno, ahir vaig anar a visitar al company que es va quedar els bichos i mireu amb quines besties em vaig trobar RolleyesRolleyesRolleyes

Vaig quedar sorprés:

[Imagen: photo14i.jpg]

[Imagen: photo13si.jpg]

[Imagen: photo12i.jpg]

[Imagen: photo11zb.jpg]

[Imagen: photo15oy.jpg]

Quasi fan un pam dels meus. Son tamany cachalote.

Toni, estarás content? Big GrinBig GrinBig Grin Han anat a parar al millor lloc on podien anar. A més ja et dic que els cuiden bé. Bé no, millor impossible.

Per cert que em comenta que consultant llibres ha conseguit identificarlos.

Son Laetacara Flavilabris.
Salutacions,

MIJABA.
Hola Miquel i resta!

A veure, el tal Toni que es presenti, que ell és el culpable de tot!!!! Big Grin

Jo vaig adoptar un parell de petits laetacaras thayeri, i ara resulta que tinc dos terminator a l'aquari, i fins i tot em fa por ficar-hi les mans per fer les netejes!!! Cool

Confusedmiley4: Confusedmiley4: Confusedmiley4:

Ara seriosament, estan espectaculars: han crescut una passada en uns pocs mesos (3 ó 4, oi, Miquel?) i, a sobre, estan començant a fer el tonto entre ells, o sigui que potser són mascle i femella... La dona ja m'ha dit que si veu una posta sobre una fulla, la talla i la llença pel WC amb tots els ous!!! Només de pensar en un aquari ple de terminator se li posen els pèls de punta!!! Big Grin jajajaja

Res, que estic molt content... Donen molta vida a l'aquari, encara que els tios es dediquen a menjar-se els ous de les corys sterbais segons els van depositant pels vidres i plantes de l'aquari... Encara que algun tira endavant, doncs he continuat veient algunes corys juvenils després de l'arribada dels terminator a l'aquari...

Salutacions!

David.
Hola,

Ja em sonaba aquest aquari jejeje, pero vaig pensar... i els discos?? Que has fet amb ells?

Menudes besties.

Fins aviat,

Salva
Calla, calla, Salva... Confusedmiley19: Vaig tenir una desgràcia aquest agost... Sad

Com cada any quan marxo de vacances, vaig deixar encarregat al meu pare de passar un cop per setmana per control·lar els aquaris. Porto 9 anys marxant entre 10 i 15 dies a l'estiu, i mai he tingut cap problema. Faig un bon canvi d'aigua abans de marxar, deixo el menjador Eheim carregat, una botella de CO2 nova, i ja està... Com a casa tinc un diferencial de rearme automàtic, si salta, torna a donar la llum automàticament, així que també m'asseguro que només em quedo sense llum si Endesa fa de les seves. Total, que vaig marxar bastant tranquil.

Aquesta vegada erem fóra de casa 2 setmanes. Vaig marxar un dilluns. El meu pare va passar per primera vegada dijous d'aquella setmana, i s'ho va trobar tot perfecte. Els 4 discos bé, així com la resta de peixos, i no hi havia restes de menjar a la vertical del menjador. Per tant, les dosis eren correctes i no hi havia excés de menjar. Quan va tornar una setmana més tard, es va trobar un munt de menjar sobre la grava, i dos discos morts. Els va retirar de l'aquari, però va veure que els altres dos discos estaven bastant tocats. Per tant, va decidir tornar al dia següent, i es va trobar un tercer disc mort, i el quart molt tocat. Jo vaig arribar dos dies després i, per sort, el quart disc es va salvar. Però encara no sé què va passar. Només arribar vaig mesurar tots els paràmetres de l'aigua, i tot estava OK: T, pH, kH, NO2 a zero, NO3 control·lats, O2 a nivells correctes... Tot això 4 dies després del desastre. No ho entenc. Vaig fer uns dies de canvis d'aigua brutals durant la primera setmana, i la disc (m'ha quedat una femella) està fóra de perill, però sola... L'he de buscar companyia ràpid, perquè als discos no els agrada la soledat, però no trobo res bo. He mirat per molts llocs, i tot el que he vist és una kk o massa gran-car... Sad

Total, que vaig perdre 2 mascles (un d'ells un monstre de 16 cm y 340 g de pes!) i una femella, tots ells d'entre 4 i 5 anys, que havia pujat des de que eren petits... A més, van caure el mascle agassizzii de l'amic MIJABA i una cory sterbai.

Són només uns peixos, però del disgust vaig estar tocat uns quants dies... Sad

Ara ja estic més animat, m'ha ajudat que els nannacara anomala m'han fet una posta, i estic pujant unes quantes desenes d'alevins, i estic a la cerca de discos BBB. És a dir: bons discos, però de mida petita-mitjana (6-7 cm), el suficient per veure que el disc serà bo, però sense que el preu es dispari, i, a més, amb l'afegit de poder veure com creixen, que és el que m'agrada... Si algú sap on puc trobar-los, que m'ho digui!!! Confusedmiley2:

Salutacions!

David.
David, t'envio un mail sobre el tema Discos Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Ole! M`alegra moltissim que estiguin en tan bones mans! ... aviam si hi ha sort i son parella... amb un exercit d`elles dominaries el mon pero rapid XD si que son uns terminators si... de petits ja es fotien els planorbis amb closca i tot XD

Per cert, si vols donar millor vida a un mascle de nannacara anomala... tot teu XD
Ja ha sortit el culpable !!! Big Grin

Us poso un vídeo gravat ahir durant l'hora del sopar... Faig un escombrat del fons de l'aquari, on es veuen unes desenes de corys sterbai menjant restes d'artemia (quasi havia desaparegut tota, ja...) i pastilles d'espirulina. Però compte al minut 1:30: mireu el que fa amb una de les pastilles d'espirulina el laetacara "petit"...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=9VH1wRKNejQ"]Cena en el acuario de 450 litros: Laetacara flavilabris, Corydoras sterbai y Nannacara anomala - YouTube[/ame]

Són uns monstres... Big Grin

David.
Mare meva!!!! El pastillot que es fot en un moment...

Aviat ja et començarán a demanar gambes, musclos i llagostins per sopar Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Per un moment m'ha recordat a [Imagen: PacMan2.jpg]
Salutacions,

MIJABA.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)