Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Algú vol Aphyosemion Joergenscheeli? :D
En Killiometrocero ens destaca d'Aquabid, en un altre fórum aquesta subasta:

http://www.aquabid.com/cgi-bin/auction/a...1304184736

Doncs aquí els teniu, 2 parelletes joves d'Aphyosemion Joergenscheeli GBG 93/21.

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Salutacions,

MIJABA.
¡Pujar, pujar malditos!. Fara unes dues convencions una parella de joergenscheli excel.lent va ser adjudicada per preus semblants..... Es un espècie molt buscada....

Jo no compraria dues parelles al preu que ara surt, d'un peix tan delicat a enviar des de Txèquia.....

Es un peix molt delicat, condicions per mantindre'l iguals que les dels Diapteron...

Cordialment,
Fitxa: http://www.naturaqua.fr/Dico/AfDicopage....genscheeli

Il·lustrem el post:

[Imagen: Aphyosemion_joergenscheeli_M_01.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Encara queda un día de subasta i ja esta a 300,00.- €. + despesses de viatge,,,,, ¡aixó es collonut!
Pere Sastre escribió:Encara queda un día de subasta i ja esta a 300,00.- €. + despesses de viatge,,,,, ¡aixó es collonut!

Sin comentarios..
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Estos romanos están locos... Confusedmiley3:
Mare meva... 350 euros ja va la puja...

Están fen un mano a mano increible Rolleyes
Salutacions,

MIJABA.
quant haura ofert Joopveck? 400? 500? Realment s'han de tenir ganes de peix, per que després se li morgue! Big Grin
El año pasado el trio saliò por 276 euros.

El tema es que tambièn vemos discos por 300 euros la pareja al o mìnimo y no nos escandalizamos, quiza pensemos: es un disco, pero no se venden al peso y tambièn tenemos los hypancistrus zebra a 150 euros el bicho y tampoco es tan grande.

Ojo que a mi tambièn me parece una barbaridad y estas cosas solo hacen crear elitismos y exclusivismos hasta que caen en manos de alguien que de verdad quiere distribuir -sin necesidad de regalar- y lo que es mejor quiere que no se pierda la especie en sù pais que es lo que al final es lo que suele pasar por estar infravalorados estos killis. Se distribuyen mal y desaparecen.

Igual en este precio al ser dos personas, se aliaran dos personas y entonces tocaràn a 175 euracos si al final se queda ahì Smile ¿que ocurrirà? que no pasaràn ni un huevo, pero por lo menos que se vayan vendiendo y haya oferta por parte de Cinna es bueno porque:

Me acuerdo que el año pasado Cinna -al cual tengo el gusto de conocer- dinamito el exclusivismo diapteroniano con sus ventas a granel de huevos de diapteron y parejas. Las primeras turbas subian de 100 euros, pero a base de vender al final ya no superan a veces ni los 19-20 y las parejas idem, lo cual al final es de agradecer.
Mis diapterones proceden de èl y estoy encantado con ellos.
!........la vida puede ser maravillosa! Andrès MontesConfusedmiley4:
killiometrocero escribió:Me acuerdo que el año pasado Cinna -al cual tengo el gusto de conocer- dinamito el exclusivismo diapteroniano con sus ventas a granel

Se le nota, de lejos, que es güena gente. Big Grin

Saludos

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aphyosemion australe Marc Cisa 7 6.367 16-07-2012, 02:27
Último mensaje: Jaume71
  Aphyosemion Campomaanense ABK 07/181 MIJABA 2 3.492 13-03-2012, 01:14
Último mensaje: tofol
  Aphyosemion Punctatum "Buong Bay CI 05" MIJABA 8 7.479 07-06-2011, 19:03
Último mensaje: Pere Sastre
  Aphyosemion Striatum MIJABA 0 1.830 29-04-2011, 02:06
Último mensaje: MIJABA
  Aphyosemion punctatum Pere Sastre 0 1.886 28-04-2011, 21:21
  Aphyosemion Pascheni Festivum MIJABA 10 8.554 24-03-2011, 10:14
  aphyosemion striatum Pere Sastre 2 2.915 18-11-2010, 19:53
  Alevines de Aphyosemion Pere Sastre 4 5.034 05-03-2008, 17:30

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)