Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Scriptaphyosemion Guignardi "Mamou"
Por aquí corre más la marca COMPO, para el tema de sustratos. Pero tampoco he visto nunca la turba, aunque parece que también tienen.

Esta marca FLOWER no corre mucho por mi zona, aunque mi mujer si la conoce.

Mañana me pongo las pilas porque la siguiente tanda la quiero incubar en turba. Los "litritos" ocupan mucho espacio.

Gracias por la info. Confusedmiley2:
Cuando estube buscando que turba usar tambièn pensè en esta de compo:

http://www.compojardineria.es/f8.php?id=151

pero no la encontrè

Y esta otra tenia MUY buena pinta, pero tampoco hubo manera.
Igual vosotros tenes màs suerte porque el telefono es de Barcelona:
[URL="http://www.jardicultura.net/index.php/default/huerto-y-jardin/substratos/turba-fibrosas-sphagnum.html"]
http://www.jardicultura.net/index.php/de...agnum.html[/URL]
!........la vida puede ser maravillosa! Andrès MontesConfusedmiley4:
No me gustan las web que ocultan el domicilio.
Me parece perfecto que su servicio sea online, incluso exclusivamente online. Pero no me hace gracia que no muestren su localización física.

Respecto a la de Compo, tiene el Ph bastante más bajo que las otras dos, no?

Lo dicho, mañana me pongo las pilas con los Garden de por aquí.

Saludos
Lo cierto es que no tengo ni idea quien es esa tienda, pero una cosa a sù favor es que al ser un telefono fijo normal y corriente llamamos gratuitamente è igual entrega en mano. Otras tiendas te ponen un 902 y se quedan tan agusto. :mad:

La turba la cueces y la lavas -que yo lo hago con todas sean el ph que sean- y asunto solucionado en cuanto a acidez excesiva, ademàs en el tema huevos esa acidez los protege de posibles contagios de hongos entre huevos asi que no te serìa problemàtico.

Y que conste que no soy comercial COMPO Big Grin
!........la vida puede ser maravillosa! Andrès MontesConfusedmiley4:
tofol, si trobes torba apte, si vols, anem a mitges amb un sac.

A mi també m'agradaría probar-la.

Per cert, aquests bon homes que han anat a la SEK m'han facilitat aparellaments per a tots els meus desaparellats! N'hem de parlar Wink
Salutacions,

MIJABA.
Si compreu turba rosa m'interessaria saber a quin preu surt un paquet de 20 litres per mi...

Cordialment
Pere Sastre escribió:Si compreu turba rosa m'interessaria saber a quin preu surt un paquet de 20 litres per mi...

Cordialment

Ens informi tofol.

Jo per manca de disponibilitat no puc fer rutes per gardens. A més, comentar que en els gardens més propers a la meva localitat no en tenen (Garden Palau, Garden Caldes, Garden Lliçà).
Salutacions,

MIJABA.
Perdonad porque no tengo ni idea de killis ni el tipo de turba recomendada pero quizás os pueda valer esta tienda donde he comprado otros substratos que necesitaba

Compra online o te acercas a Sant Just en un momento y curioseas un poco los bonsais
Tampoco se si es caro o barato

http://www.justbonsai.com/tienda-bonsai-...-lts..html

Saludos
Sant Just no queda gaire lluny dels meus pares. En alguna visita faré una ullada.

Mentre tant he encarregat dos bosses a un Garden de la meva zona. per lo que es veu (m'explica l'amo) és un material que en estat pur surt molt poc. Aquestes marques ja ofereixen substrats ja mesclats específicament per a cada tipus de planta. La turba en forma part, però ningú es fa les mescles ell/a mateix/a.

Total que amb la següenta comanda a Compo els pedirà 2 bosses: una setmaneta.

A otra cosa mariposa Confusedmiley2:

Salutacions as tothom.
Jo compro turba rossa a una floristeria de barcelona a preu molt baix, es torba rosa perquè les plantes carnívores es la que necessiten i em tiren perfectament, si trobo la direcció del lloc on la compro us dic algo.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Mi pareja de Scriptaphyosemion cauveti kinda ferbb 2 2.200 11-12-2013, 00:06
Último mensaje: pavon
  Mi acuario Scriptaphyosemion cauveti "Kindia” ferbb 14 6.141 05-12-2013, 11:11
Último mensaje: xaviergiralt
  Scriptaphyosemion cauveti "Kindia" tofol 2 2.752 07-11-2012, 22:13
Último mensaje: tofol
  Scriptaphyosemion Schmitti "Juarzon" MIJABA 2 1.641 08-05-2012, 11:13
Último mensaje: MIJABA
  Scriptaphyosemion: regalo. tofol 2 1.744 07-08-2011, 17:13
  Scriptaphyosemion Cauveti Siramousaya GRCH 93/238 (fotografíes) MIJABA 9 3.908 27-07-2011, 12:36
  Scriptaphyosemion Geryi?? MIJABA 3 2.356 13-07-2011, 16:46
Último mensaje: albertus
  Fotografies de Scriptaphyosemion de Roberto Arbolea MIJABA 1 1.476 23-05-2011, 18:26
Último mensaje: Pere Sastre
  Scriptaphyosemion killiometrocero 8 3.479 09-12-2010, 01:42
  Scriptaphyosemion: color tofol 14 5.161 02-11-2010, 00:47

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)