Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Lonely hearts
Hola!

Tinc alguns bitxos desaparellats, a vere si algú te parella i podem fer algo:

Regalo:

Femella de Aphyosemion gabunense marginatum "GJS 00/29 bENGUI 1-2 (Gabón)"

I busco:

Mascle de Garmanella pulchra "Cozumel"

Femella de Aphanius mento "TUBCD 05/17 Bor"

Evidentment si algú em cedeix aquests peixos tindrà ous dels mateixos, o bueno, parlem i ja arrivarem a algun acord.

Salut
Si vols puc aconseguir A. Marginatum, ous o alevins, així prosegueixes en la seva manutenció.

A mi ja no m'hi caben més.
Salutacions,

MIJABA.
Vas anar a la Convenció i no vas posar un post a la web de la SEK, uns dies abans de anar.hi, demanant-los? :eek:

No ho entenc....

Cordialment
Si no els hi demanes tu, quan faci l'enviament de A. sirhani al grup aragonés, els hi puc demanar A. mento Bor i Garmanella pulchra Cozumel si ho vols....

Cordialment,
Pere, son peixos adquirits a la convenció. No sóc vidente! Big Grin
Collons, no m’ha hauràs matat també el Crypinodon nevadensis ........ Aviam si enfoquem adequadament el teu instint assesí, els pobres peixos, encara que siguin teus, no tenen la culpa.

Vull ous del C. nevadensis ó els teus ......... Big Grin

Cordialment,
Gargallona, no guta nene.

Nevandensis: me encantan los peces con cara de bulldog. Confusedmiley2:

Saludos
Tranki Pere, ja em posaré en contacte amb Juan Pablo, que si necessiten Sirhani, jo també en tinc. Ja li demanaré a vere si en tenen.

Tofol, tu fes espai, que de Cyprinodon tenim (tinc? Big Grin) varies especies. Wink AY JAF DE POGÜER! Big Grin

Salut!
Ja ens veurem.... i enfoquem el tema.

Cordialment

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)