Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Utilització astaxantines
Pere Sastre escribió:Hola Pavón,

Si vols el granulat en els partim tu i jo.

All final qui s'encarregara de la compra?

Cordialment,

Ok perfecte

Salutacions
karavanseray escribió:Jo faré la comanda si algú fa el favor d'elaborar un llistat del que s'ha de demanar. No tinc temps material jo...

Si et sembla bé podem anar completant aquí mateix la llista

Pel tema peles i data comanda t'ho manes com ho vols.

Salutacions

PAVON. 100 gr Red Astax Crumb. Grade 2 - 0•2 - 0•3 mm.
SI US PLAU

Aquesta comanda ha estat derivada cap els vostres privats.

No obstant podeu seguint amb el fil però, coordinem-ho amb els privats com us he explicat, si no, al final passen coses.

Si algú que no hagi estat comunicat, vol afegir-se, cap problema, m'envii un privat.

Salutacions
tofol escribió:SI US PLAU

Aquesta comanda ha estat derivada cap els vostres privats.

No obstant podeu seguint amb el fil però, coordinem-ho amb els privats com us he explicat, si no, al final passen coses.

Si algú que no hagi estat comunicat, vol afegir-se, cap problema, m'envii un privat.

Salutacions

Perfecte

Salutacions

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)