Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Utilització astaxantines
Hola a tots,

Ja que voleu fer compres conjuntes. Algú vol comprar artemia ó astaxantines, es podría fer. Veiu els productes: additives i granular astax.

Les astxantines s'utilitzan per reforçar el color dels peixos (per exemple el color rosat de la carna de les truites de peixateria s'aconsegueix amb aquesta alimentació). L'astaxantin powder l'havía utilitzat alimentat artemies i Daphnies i el resultat en quan a millora de color de peixos (color mes viu, intens i brillant), era espectacular. Problema. en tenía 10 grs.

Jo ho voldria provar amb les meves gambetes i amb alguns peixos. Us deixo la web, perque ho mireu, tambè es una bona pàgina per comprar artemia. Atenció que el preu està en lliures esterlines...

http://www.ta-aquaculture.co.uk/

Cordialment
Jo si vols tinc cantaxantina.

Potencia els colors vermells en aus.

En peixos i gambes no se si pot servir ni dosis, però si ho vols provar qualsevol dimecres ten porto una mica.

Salutacions
Estic interesat, la he probat en guppys en forma de pinso i també ha estat espectacular. Hi ha una altre forma d'administrar-la?
Suerte.
M'apunto. Confusedmiley2:

Salutacions
I jo també, m'apunto.
Salutacions,

MIJABA.
Hola Pavón,

Cantaxantina es el que es ven a tendes com a pols pel factor vermell del color dels canaris?. Si es així ho he utilitzat, va bè. Malgrat que si el producte del post es el mateix que hem van donar de prova, potser es millor el producte del post...

Tambè seria questió de mirar el teu, i veure quins elements conté...

Cordialment
Pere Sastre escribió:Hola Pavón,

Cantaxantina es el que es ven a tendes com a pols pel factor vermell del color dels canaris?. Si es així ho he utilitzat, va bè. Malgrat que si el producte del post es el mateix que hem van donar de prova, potser es millor el producte del post...

Tambè seria questió de mirar el teu, i veure quins elements conté...

Cordialment

Exactament!

El que tinc es ven amb el nom comercial de Carophyll vermell.
Es cantaxantina al 10% microencapsulada per evitar la seva degradació.

Es fa servir per pujar el color del canaris de factor vermell i també per l' alimentació de gallines ponedores.

Jo pensava que també era el que utilitzaven a les granges de salmons o truites arcoiris (per alló de conseguir el toc asalmonat tant atractiu comercialmentBig Grin) però veig que la mateixa farmaceutica comercialitza la versió Carophyll pink per us en aqüicultura.

Aquesta últim carophyll pink es un dels formats de antaxantina que hi ha a la pàgina que has enllaçat.
Per cert, pàgina molt interessant.

En resum, que jo us en porto perquè no gastaré pas tot el que tinc i si us va bé us estalvieu els calerons!

Salutacions
A mi també hem podria interessar, però sabem la dosificació per a Gambes?
Ens podem passar?

Salut!
kongobulunga escribió:A mi també hem podria interessar, però sabem la dosificació per a Gambes?
Ens podem passar?

Salut!

Ni idea! Ni tampoc ser com sels hi podria donar perquè si ho poses a l' aigua tindràs un bonic vermell per pintar les parets.Big Grin

Potser indirectament a través de una papilla molt molt diluit

A la pàgina que ha postejat el Pere la versio Carophyll Pink parlen de 138mg per kilo de menjar.
Desconec si serviria el mateix pel Carophyll vermell

Salutacions
A veure que en diu en Pere....
En el lloc que a penjat ell i amb el que diu que alimentava artemia i daphnia, entenc que aquesta mena de preparat se'ls pot donar directament, com a mínim a les gambes, i si es prou gran, fins i tot se'l mengen.

Salut!

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)