Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Anem a mitges?
Anem a mitjes? Pere? Tofol?

http://www.aquabid.com/cgi-bin/auction/a...1307614834
Salutacions,

MIJABA.
Miquel,

Es massa arriscat 12 ous enviats des de Bulgaria.... corres el perill de que no surti rès ó de no pobtindre una parella viable, com mínim -en Scriptoaphyosemion- es necesiten 30 ous enviats...

Cordialment,
Podem preguntar al tal Nikokillies si consideraria alguna manera d'assegurar el tret, veiam que diu. I si no diu res proposar-li-ho:

- 50% més d'ous al mateix preu/ou
- Algún mitjà per a assegurar la temperatura
- Bulgaria es Unión Europea, el correo será rápido

O simplement pujar, si arriva una truita doncs ... ja tenim excusa per fer contacte i tirar del fil.

Jo aposto pel risc. Bé, el risc de 9,50 euros .... Big Grin

No eren aquest que em treien la son a la meva época. Big Grin
Hola a tots dos, que tingueu sort....

El S. roloffi ria com tots els Scriptoaphyosemion, les poblacions SL estan desapareixen quasi totes, jo fa temps que busco el S. liberiense SL 89, aquesta espècie i al roloffi, les vaig perdre quan vaig treure tots els Scriptoaphyosemion de l'instalació...

Cordialmet
Crec que en Pere té raó, ens hem d'assegurar millor la jugada.

Estic intentant estirar del fil, a viam si sona la flauta.

Tófol, et mantinc informat.

Com bé comentes Pere, em sembla interessant de mantenir entre nosaltres.

En parlem.
Salutacions,

MIJABA.
Ja he estirat del fil.

Quan coincidim els 3 en parlem?
Salutacions,

MIJABA.
Nikokillies ha desaparegut del mapa. Segons el seu primer i últim mail estaba malalt i havía perdut la majoría d'especies.

He trobat això altre:

http://www.aquabid.com/cgi-bin/auction/a...1310819414
Salutacions,

MIJABA.
Ja has fet fora de casa a tota la família?

Veiam si aquest finde podem aconseguir de fer una "cervesa curta".

Salutacions

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)