Temas: 61
Likes Given: 0
Registro en: Jan 2009
Moltes gràcies per l´oferiment mijba son preciosos, la veritat es que no tinc experiència amb killis ( perque son killis no?) aigua osmosis??? imagino.... i com es posen el ous i tot això? i son dels que han de fer diapauses i treurels fora i secar-los i eso.... o son dels que tmb ho poden fer a l´aigua?... jijiiii perdona per tanta pregunta...
Molt agraït
•
Temas: 366
Registro en: Oct 2007
Son killis del génere Aphyosemion del grup Calliurum si no m'equivoco, procedents del Camerún.
D'altra banda, responent breument a les teves preguntes sota la meva experiència:
· Son killis, sí.
· Aigua d'osmosi 90-100%. Aigua tova, ácida i madura, a ser posible amb tanins. Personalment afegeixo fulles de roure, terminalia, ...
· Mopa de desovament
· No diapauses
· La incubació consta en romandre 15-20 díes remullats en aigua, o en torba (a mi em dona millors resultats aquest últim métode). També pots pretendre que criin naturalment, pero... No en sobreviurá prácticament cap cria.
Ara mateix disposo de 5 ous recol·lectats fa uns quants dies. Segur que si miro la mopa en trec algún més.
Si passes dimècres per la AAB te'ls passo i te'n fas càrrec? Si ve en Pere et resoldrà TOTS els dubtes.
Salutacions,
MIJABA.
•
Temas: 69
Registro en: Nov 2009
Aigua d'osmosi tova i gambes?...:confused:
Suerte.
•
Temas: 9
Registro en: Dec 2010
Yo tengo en mente un proyecto de 30l al que le meteré Microrasboras Galaxy y unas gambas crystal. Básicamente de paisajismo. La pua es el precio de los galaxy...
Saludos!
Rubén
•
Temas: 151
Registro en: Feb 2008
La Neocaridina heteropoda aguanta l'aigua tova perfectament (a 5 dh es reprodueix bé) .... la Caridina cantonensis, si la voleu mantindre en aigues dures (més de 10 dh), senzillament no funciona, la tasa de femelles ovades ó de reproducció = 0.
Un altre questió son els crancs dels géneres Cherax, Procambarus, etz... la majòria de les espècies no adients en un aquari tan petit...
Cordialment
•
Temas: 69
Registro en: Nov 2009
Les Erythromicron em semblen també molt wapes.
Suerte.
•