Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
30 litres qué fer?.....
Hola gent , feia temps que no pasaba per aquí , estic montant una urna nova de 30 litrets i no se que punyetes posar.. I tinc algún que altre dubte. Podría posar una parella de cacatuoides? Amb gambes criarían???
Soc. Tot oides a les propostes que hem feu , moltes gràcies !!!!Confusedmiley2:
[Imagen: Miaquario80web.jpg]
Els peixos amb gambetes son incompatibles..... Un aquari de plantes -paisajistic- amb gambetes -per exemple, amb 10 N. heteropoda red sakura, de vermell intens- ó amb A. cacatuoides pot ser espectacular, les dues opcions pode ser fantastiques en quan a resultats....

Cada cop m'agraden més els aquaris molt plantats i molt pocs habitants son més estables....

Cordialment
Una parella de cacatoides en 30L crec que estaran petits. A mes es jalarien les gambetes segur, que son molt besties.

Jo optaria per les gambetes com diu en Pere.

Feia temps que no entraves Hector!!!
Salutacions,

MIJABA.
Ens acabem de despertar dissabte i no hi han moltes idees ho comprenc, però no hem digueu que peixos i gambes son incompetibles! :confused: si porto tota la vida amb peixos i gambes als meus aquaris...
Que els cacatuoides es menjin les gambes és un altre cosa i si es queda petita la urna de 30 per a ells tmb ho accepto...Confusedmiley2:
Vull peixos! Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
A viam.

Dissabte pel matí. No esperis una la resposta inmediata. :p

D'altra banda, una cosa es que gambetes i peixos poden conviure.

L'altra es l'interes per reproduir els animals.

Si vols que les gambes criin, sense peixos.

Si tant te fa, doncs endavant.

Igualment penso que ens hauries de dir que tens pensat.

I perque no una parella de Scarlett Badis, o un grup d'alguna microrasbora...
Salutacions,

MIJABA.
No volia ser malinterpretat ja imagino que no respondrà tothom jajaaaBig Grin

Lo de que les gambes no crien amb peixos segueixo discrepant , tot dependrà dels peixos que tinguis no? jo tinc una urna de 60 litres amb stiphodons, Beaufortia leveretti, guramis y botias sidthimunki i alguna gamba es menjan, però la colònia de gambas t´asseguru que supera les 200 i és més que estable.

La meva idea era posar una parella de peixets bonics que es trobesin be en 30 litres i a poder ser que criesin.

El Badis badis ja l´he tingut un gran peix! preciòs una llàstima.

Habia pensat en alguna espècie de betta poder una parella d´albimarginatas o un channoides però no sé si son gaire fàcils d´aconseguir...

Moltes gràcies !Confusedmiley2:
Pere y uns Aphyosemion????
Bones Héctor, quant de temps!
Òndia, també tens stiphodons? m'encanta aquest peix, posa un parell de fotos que a més a tu et surten força bé.
Pel que fa al 30, jo he tingut un cub de 10 litres amb gambes i endlers i tots crian bé.
Ja se que es una mica simple, però ben plantat queda força xulo.

Salut!
Hola Hector,

Una parella de Aphyosemion ó Scriptoaphyosemion seria adecuada, ara tens molta gent que en te, jo en aquest moment encara no tinc cap parella per passar...

Cordialment
Si vols Campomaaense et puc passar algún ou. Ja fan postes viables.
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Evolució del meu aquari de 180 litres Natalia 22 15.546 02-11-2014, 13:25
Último mensaje: Natalia
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 24.342 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  Acuari plantat de 100 litres amb dos carassius auratus (cometa) Francesc Farré 4 3.453 10-06-2012, 00:24
Último mensaje: Francesc Farré
  26 litres lfv 19 10.368 19-04-2010, 21:09
Último mensaje: albertus
  Un copet de ma en 60 litres karavanseray 2 2.637 01-02-2010, 00:39
Último mensaje: karavanseray
  Cub 39 litres Héctor hector28bcn 11 7.183 27-09-2009, 01:25
Último mensaje: hector28bcn
  Filtre eheim per aquari de 180 litres Danif 6 3.791 15-01-2009, 23:15
Último mensaje: AlwaysTB
  consell per a urna de 20 litres canhereu 6 4.044 13-01-2008, 17:57
Último mensaje: canhereu
  40 litres de Sumatra albertus 6 4.190 09-01-2008, 17:48
Último mensaje: albertus
  habitants per un 3 litres Lochapowa 10 6.691 17-11-2007, 21:15
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)