Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Diapteron georgiae
Jo el tirava a ull fa molt temps. Si no et passes molt amb la dosis no passa rés. No es gaire tóxic. Afecta als cargols e invertebrats, les plantes les pots deixar. Els cargols si els treus poden ser un focus una nova reinfecció. Algunes hydres moren amb la sal encara que no totes (algunes son d'aigues dures ó fins i tot salobres).

Jo eliminava tots els cargols, menys peixos (els treia) i les plantes que les deixava, omplia l'aquari de Lomper, i es quedava una setmana filtrant, fins que desapareixia el color blanc de l'aigua, revisava i si havien desaparegut, canvi d'aigua.

En Karanvanseray en va tenir. Ja un post obert per ell on donaven mesures. El pot que tenía de Lomper, al final el vaig tirar perquè havía caducat, si no t'emportaría. Es un producte farmacèutic bastant barat.

Cordialment
Perfecte doncs, demà mateix aniré a per el medicament. Apartaré als peixos en un tupper durant una setmaneta, espero que els hi senti bé, que amb lo tontaines que són per aclimatar-se...(el mascle ha tardat un fotimer a començar a menjar bé, la femella menys però sincerament, mai havia tingut un peix tan vergonyós a l'hora de menjar).
Diuen que els bettas es menjen les hydres (i les plannaries).

No sé però, que els sentarà pitjor als Diapteron.

Salutacions.
Home, el que hauria de fer segur és apartar els diapteron de l'aquari, tant si vull fotre medicament com un betta. Casualment tinc una parella de betta splendens ara mateix, el mascle es de la meva novia i jo els estic preparant per a criar, però em refio més del medicament que no del betta que pot descuidarse algunes.

Desconeixia això dels betta.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Última Killiadquisició (Diapteron Georgiae) MIJABA 9 4.780 28-03-2013, 14:02
Último mensaje: MIJABA
  Diapteron cyanosticum Pere Sastre 10 4.022 21-09-2011, 13:24
Último mensaje: Pere Sastre
  Fotos de Diapteron Pere Sastre 0 1.062 20-05-2011, 19:55
Último mensaje: Pere Sastre
  Diapteron Pere Sastre 19 4.833 03-04-2011, 22:48
Último mensaje: killiometrocero

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)