Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Daphnies
Em dic Maria i estic fent el treball de recerca de 2n. de batxillerat sobre la Daphnia Magma.
Necessito un petit cultiu per poguer aplicar unes variables i fer la recerca i no en trobo a cap aquari. Algú em podria dir on aconseguir-ne?
Us estaria molt agraïda ja que només tinc aquest mes d'agost per poguer fer la part pràctica del treball.

Mil gràcies,
Maria
Jo sempre he trobat per les bases de Montjuïc i n'hi ha per molts mes llocs de Barna, pero no se si será de la varietat magna, ademés es mes abundant a l'ivern, ara a l¡estiu no sé si en trobaras gaire.
Suerte.
correcte, ara a l'estiu les cultius normalment peten i es difícil que tirin endavant.

Salut!
Si a dia 12 d'agost no n'has trobat encara avisa'm...

Es quan torno de vacances i si tot va bé encara quedarà alguna als meus cultius, que l'altre dia en vaig veure (poques, pero n'hi havien).
Salutacions,

MIJABA.
Te que ser necessàriament "Magna"?

A quin Municipi hi vius?

Salutacions
Hola.El nombre correcto es Daphnia magna sp.
Yo tengo Daphnia pulex de Geer en cultivo interior.
Si quieres mandame un mensaje.

Saludos.
Pavel
Pavel, es Daphnia magna a secas, si le pones un sp. tendría que ser Daphnia sp. es decir, una especie del género Daphnia que no sabemos cual es. Pero vamos, que no deja de ser una mera puntualización, lo de magna si no lo llegas a decir tu lo digo yo. jejeje Big Grin

Un saludo.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)