Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El meu 230
Home, tampoc es desvia, jeje he estat jo que he demanat una foto, pero del 270 que tens ara! jeje

Vaig veure que tenies dos hepatus, però que t'agradaria posar un xanthurum o un japonicus, jo soc un enamorat del japonicus, i si fos tu treuria un dels hepatus i posaria un japonicus, és espectacular... Jo el volia posar però al final he posat el ballesta i peixos petits que la majoria no superen els 8 cm d'adult.
Interessant saber que es pot mantenir un marí amb un filtre de mochila sense necessitat de masses cacharrins extras.

Jo de moment seguiexo sense atrevir-me amb el salao

Albertus, quins peixos hi mantens de poca talla??

Salutacions!
Albert, hauràs vist que tinc cert apreci pels meus animals. Mai no treuria un peix per ficar-ne un altre a menys que l'antic donés problemes amb els altres. I sí, el japonicus m'encanta però s'ha de tenir prou seny com per no ficar-hi qualsevol cosa que ens agradi, pex: m'encanten les sípies... Wink
Blurp, penso el mateix, jo desde feia anys mantenia els mateixos peixos fins que dos de ells em van donar problemes, un picaba coralls i l'altre em putejaba continuament els peixos.

Pavon, ara mantinc:

- Xanthichthys ringens (s l'unic que no es de petita talla, 25 cm d'adult en llibertat)
-Genicanthus lamarck femella
-Parella d'A.ocellaris

Proximament introduire:

- Serranus tortugarum
- Assessor flavissimus.
albertus escribió:El problema es cuando la gente en 200 litros mete 2 cirujanos, un grupo de Chromis, unos payasos, vamos, que lo peta de peces, yo en estos 4 años jamás he mantenido más de 7 peces.

No lo dirás por mi ?????Big Grin
jajajajaja Pues no kelele, no lo he dicho por ti ni mucho menos, de hecho no sabia lo que tenias en tu acuario hasta que hoy he visto el post de nuevo. También postro a veces en todomarino, y he visto alguna que otra cosa que a mi personalmente no me gusta.

De verdad que no lo decía por ti. Big Grin
Tinc un vídeo del meu aquari que algúns ja han vist per facebook, però no se com penjar-lo a aquí...
albertus escribió:Tinc un vídeo del meu aquari que algúns ja han vist per facebook, però no se com penjar-lo a aquí...

Pero fot la link al menus home XDXD
És un vídeo que he penjat del telèfon al facebook directament. No el tinc al photobuket. Soc molt dolent per la informàtica i per aquestes coses (parlo com un senyor de 80 anys xdd).

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)