Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El meu 230
Actualment el meu aquari pinta aixi (foto feta amb mobil:

[Imagen: lafoto.jpg]

PD: Disculpeu per els accents, el teclat no em deixa posar accents...
Hay que darle un empujón a ese acuario y ponerle más color.
Por cierto recuérdanos un poco la instalación del acuario.

P.D. Cuenta con lo que me pedistes por MP.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
El equipo? Pues simplemente un filtro Eheim 2217 con carbon, zeolitas y arena del acuario. Y la pachi ya me hice con un buen trozo. jeje Wink
Hola albert,

Espero que ja estigios una mica millor Wink .

Jo tinc xenia per a tu.

La gorgonia que tens a dalt a l'esquerra es viva? Es preciosa.

Fins aviat!

Salva
Hola Salva, merci per l'interès. La gorgonia es viva, si, pero lo dolent es que no es fotosintètica, tampoc em costa res tirar fitoplacton una vegada a la setmana.

Al setembre quedem per lo de la xenia. Wink
Per cert, ningú diu res del peix que es veu a l'aquari? A mi em sembla espectacular...
Es un Odonus?
Suerte.
No pas, els odonus es foten massa grans, això és un Xanthichthys ringens.
M'encanten els ballesta.
Suerte.
albertus escribió:Per cert, ningú diu res del peix que es veu a l'aquari? A mi em sembla espectacular...

Lamento no haberte comentado nada, pero la verdad es que en el movil ni se aprecia, he tenido que volver a ver la foto para poder encontrarlo.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)