Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

La nova casa dels mentolats!
En primer lloc, aprofito per agrair al company Olivier per l' "avistament" de la urna i entrega. Gracies!

D'altra banda, procedia a fer recompte i traslladar els Aphanius Mento "Elbistan" a la seva nova casa.

La urna d'uns 100L, amb frontal arrodonit i dos tirants, un parell de pedrots calcaris, un parell de juncs (desconec el nom cientific, aviat emergiran), salvinia i pistia (que els senta excel·lent l'exterior) i un bon tou de filamentosa verda.

El resultat, a esperes de millors fotografies n'es:

[Imagen: img0413wr.jpg]

Ara, per fi, puc disfrutar i veure els mentolats d'una manera decent...
Salutacions,

MIJABA.
Mai no se m'haguès acudit d'enrajolar el fons d'un tanc. I menys fotre una columna a dintre.

Però reconec que el conjunt a quedat ... Big Grin

... molt turc.

Potser una columna jònica ... Big Grin

Ja se t'han acabat les vacances?

Salutacions
Quin palau noi, es que tu tot ho fas de luxe. De totes menes que consti que jo fa molt de temps que vaig derrera de fer el mateix, pero mai se m'acudiria de posar-los una urna de bores rodones.
Suerte.
Xavi, a caballo regalado...

La veritat, es que desde que son a aquesta urna, em començo a estirar al terra a mirar els Mento...
Salutacions,

MIJABA.
Esta maquisim Miquel.
Suerte.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Nova reunio GKC Pere Sastre 24 6.902 26-11-2011, 23:30
Último mensaje: MIJABA
  Nova espècie de Nothobranchius Pere Sastre 2 1.727 01-06-2011, 13:36
Último mensaje: Pere Sastre
  fotos dels Rivulus xiphidus de la Convenció de la SEK Pere Sastre 3 1.671 10-05-2011, 18:48
Último mensaje: tofol

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)