Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dubte amb Pinyes de vern
Durant les vacances he topat amb uns quants verns i he agafat unes poques piñes per provar si funcionen tant be com diuen per acidificar i tonificar l' aigua.

Ara tinc un parell de dubtes de com utilitzar-les:
-Piñes seques un cop buides de llavors o millor agafar-les verdes mentres estan plenes i deixar-les assecar?

-Es possen directament a l' acuari o es deixen un temps en remull amb l ' aigua dels cambis?

-Tenyeixen molt l' aigua??

Salutacions
Als dubtes, per la meva experiència:

· Tant fa, les llavors acaben caient de dins la pinyeta, i no son nocives pel que sembla.
· Com ho prefereixis. Jo ho foto directament a l'aquari, i quan me'n canso, la substitueixo per una de nova.
· Ben seca tenyeix MOLT l'aigua, des dels primers segons que entra en contacte amb l'aigua...
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Als dubtes, per la meva experiència:

· Tant fa, les llavors acaben caient de dins la pinyeta, i no son nocives pel que sembla.
· Com ho prefereixis. Jo ho foto directament a l'aquari, i quan me'n canso, la substitueixo per una de nova.
· Ben seca tenyeix MOLT l'aigua, des dels primers segons que entra en contacte amb l'aigua...

Gràcies per la informació MIJABA.

Si en necessites te'n puc passar un grapat

Salutacions
Vale, m'aniran molt bé!

Jo si vols et puc dur un altre grapat de fulles de magnoli ben seques (o si vols les puc recollir verdes i les seques tu).

Per cert, encara tens l'escarabat de la farina?
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Vale, m'aniran molt bé!

Jo si vols et puc dur un altre grapat de fulles de magnoli ben seques (o si vols les puc recollir verdes i les seques tu).

Per cert, encara tens l'escarabat de la farina?

Gràcies però no cal.
De magnoli en tinc a l' abast i encara en tinc de les de til.ler que ens vas passar.

Cucs de la farina no en tinc. El cultiu que tenia era vell, no els feia servir per res, es van mullar i com que feia pudoreta el primer instint va ser llençaro tot a la brosa.
De tota manera, més endabant, si t' interessen puc mirar de que algú em passi uns quants.

Quan tornem a quedar els dimecres a la AAB et passo les piñes

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Dubte olga 4 2.756 05-01-2014, 02:21
Último mensaje: olga
  Vern? xaviergiralt 6 3.496 05-10-2013, 17:36
Último mensaje: lomarraco
  dubte adaptació cacatuoides Damaris3 1 1.763 14-04-2012, 23:03
Último mensaje: Miquel70
  Pinyes de cedre hector28bcn 7 4.172 18-07-2011, 00:19
Último mensaje: hector28bcn
  Coreman, dubte escalars Damaris3 3 2.884 15-03-2009, 20:23
Último mensaje: Coreman
  dubte sobre plantes lfv 2 2.321 08-05-2008, 17:10
Último mensaje: lfv
  dubte lfv 6 3.873 13-12-2007, 15:14
Último mensaje: lfv
  Dubte Spica 10 5.174 05-11-2007, 01:02
Último mensaje: Edu O.
  dubte cria de guppys Lauris 5 3.638 26-09-2007, 20:13
Último mensaje: Marcos Flores
  Dubte! laubcn 13 6.568 10-02-2007, 02:39
Último mensaje: albertus

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)