Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sangoneres??
Sabeu si existeixen sangoneres als jardins de barcelona ?? En quan pugui us posu una fotu o video .
[Imagen: Miaquario80web.jpg]
Sangoneres al parcs?
Polls a les escoles?
Col.lapse circulatori diari?
Fallida del sistema sanitari?

T'equivoques. Són casos puntuals. Estas provocant un alarmisme social injustificat. Big Grin

En tot cas, les sangoneres més perilloses no són les que estan als parcs. Confusedmiley2:

Salutacions
La plaça Sant Jaume es un Parc?
Suerte.
Jajajajaa no no , jo treballo al zoo pels matins ara , i en un parterre l´altre dia treballant amb les mans nues s´hem van pujar 4 o 5 animals semblants al que jo pensaba que eran sangoneres,no els hi vaig donar temps tampoc a que es posessin a mamar evidentment, li vaig fer un video amb el mòvil aviam si puc descarregar-lo. Evidentment desprès vaig estar treballant amb guants...
[Imagen: Miaquario80web.jpg]
A mi em va apareixer una en un acuari. Era força curiosa.
Suerte.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)