Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Recàrregues de CO2
Hola,

Fa molts anys que porto a recarregar les botelles (extintors de 5 kg) de CO2 a un lloc de Terrassa que treballa en temes de seguretat i sistemes d'extinció d'incendis, i em cobren al voltant de 18 € per la recàrrega. No és una sangria, perquè cada botella durant bastants mesos però, algú sap d'algun lloc més barat per fer recàrregues...? (a Barcelona o al Vallès Occidental).

Gràcies!

Salutacions,

David.
5 kg por 18€???
cachis la mar porque me pilla lejos, que yo pago 30 por 8 kg....
Anda cuelga donde es, que fijo que le va bien a alguien.
Entro a comentar el mateix!!

Es molt bon preu!

A mi per 2kg em van cobrar 20 euros Sad
Salutacions,

MIJABA.
Ei, nens, que potser he fotut la pota! Ara em feu dubtar si és de 2 kg o de 5 kg! És l'extintor normal de CO2 de tota la vida, que hi ha a qualsevol oficina penjat de la paret... És de 2 ó de 5 kg...? Bé, ho puc mirar a casa aquesta nit...

En tot cas, el lloc que dic és aquest:

http://www.abseguridad.com/

És a Terrassa, relativament a prop de l'estació de RENFE (2' en cotxe; 5' caminant).

I jo que volia trobar un lloc més baratet... :-P

David.
Es de 2Kg...
Vaja, llavors es un preu normal o economic?
Per mi proporcionalment als 8Kg es car, no?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Recàrregues CO2 Jordi Vilamajo 3 2.745 11-10-2009, 01:42
Último mensaje: ANB001

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)