Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Aphanius iberus delta del Llobregat
Interesant convocatoria

http://www.sekweb.org/aphanius/index.php...ttach=1129

Cordialment,
Es zona privada de la SEK, el resto de mortales no podemos verlo Big GrinBig Grin
!........la vida puede ser maravillosa! Andrès MontesConfusedmiley4:
Molta gent s'ha queixat, amb raó de que no podien veure el post, us deixo les activitats del Parc Natural del Delta del Llobregat, una d'elles es la del Aphanius....

http://www.deltallobregat.cat/pdf/Tardor...Agenda.pdf

Cordialment
Menjar pels agrons.
Pitjor, amb tota seguretat veurem perquè amb competència amb la Gambusia affinis sempre es decanta la situació per aquesta última.....

Esperem que busquin una bassa on no puguin arrivar: Procambarus clarkii, Gambusia affinis, Trachemys scripta, etz... Visca el nostre fantástic parc natural (o zoológic?) per espècies autóctones (o aloctónes), on la nostra concienciada classe política concurreix a fer-se la foto.

Malgrat tot la tortugueta dels c*ll*ns i el meravellós cranc americà arrivaran caminant a ben segur... La Gambusia gràcies a Deu no pot atravessar la zona terrestre.

Cordialment
Hombre de poca fe. Big Grin

Fa uns mesos vaig fer na excursioneta amb bici per la zona.
A la tornada de un dels circuits ens vam aturar a un quiosc d'informació perquè el meu fill volia agafar un full informatiu de les espècies.

La noia ens va donar palique i quan va acabar li vaig dir que havia vist una espècie que no estava al catàleg, que n'havia vist molts (per tot arreu, de fet), i si li podria posar el meu nom en cas de tractar-se d'una espècie nova.

- Una espècie nova? Què vol dir? Com era?

- Pam i mig, forma cilíndrica, diferents colors, però quasi totes tenien un tap de color blau, en una posava "Lejía El Conejo".

Crec que no li va fer gràcia. Big Grin

Efectivament: Gambusia a tope, i forces tortugues, no vaig veure Clarkiis.

Salutacions
Hola deixo el post..

http://www.lavanguardia.com/vida/2011101...regat.html

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aphanius sirhani Azraq Oasis (JOR) Pere Sastre 11 5.703 10-05-2017, 17:20
Último mensaje: paloma900
  Aphanius iberus ferbb 3 2.506 24-12-2013, 09:33
Último mensaje: Petxinot
  Alliberament fartets al Delta del Llobregat Pere Sastre 8 5.075 06-09-2013, 01:23
Último mensaje: pavon
  Aphanius persicus pasa a dir-se Aphanius farsicus Petxinot 0 1.233 16-04-2012, 17:21
Último mensaje: Petxinot
  Estanc - Aphanius Mento "Elbistan" MIJABA 4 2.443 13-04-2012, 15:45
Último mensaje: Jaume71
  Aphanius iberus Alt Empordà Pere Sastre 0 1.206 23-02-2012, 21:03
Último mensaje: Pere Sastre
  Jo no les tinc totes... (Aphanius) MIJABA 3 2.212 06-02-2012, 10:35
Último mensaje: MIJABA
  Aphanius iberus a la convencio italiana de killis Pere Sastre 4 2.158 31-05-2011, 11:36
Último mensaje: Pere Sastre
  Piscines Aphanius de Santa Eulàlia Pere Sastre 25 7.932 27-05-2011, 15:22
Último mensaje: killiometrocero
  Fundulopanchax Sjoestedti Niger Delta MIJABA 32 7.349 23-05-2011, 22:10
Último mensaje: MIJABA

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)