Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Nothobranchius rachovii
Hola!

Fa uns anys que havia estat més actiu dins de l'associació però he estat molt temps amb els aquaris molt abandonats per culpa dels estudis, etc. El cas és que, com no podia ser d'altre manera, he tornat a enganxar-me a aquest món. He estat mirant molt per on tornar a començar i he decidit que m'agradaria molt iniciar-me en el món dels killis. Com que he llegit que els Nothobranchius rachovii són aptes per a principiants en aquest tema, i a demés és xulísim, he decidit començar per aquesta espècie en concret.

El fet és que m'han recomanat molt que provi sort a l'associació per aviam si trobo algú que estigui disposat a vendrem alguns exemplars (a poder ser, un mascle amb dues femelles). Estaria molt agraït.

Per cert! vaig visitar el BAM i diria que va ser això el que hem va acabar de convèncer de ficar-me amb els killis! Felicitats als organitzadors!

M'alegro de tornar en aquest fòrum, moltes gracies.
Hola!

Et recomano efervescentment que si t'agrada el tema dels killis no et perdis la nostra propera reunió. Encara estem concretant dia, hora i lloc, pero en serem uns quants aficionats als killis i podràs preguntar i consultar el que vulguis en viu.

D'altra banda, el que més controla en Nothobranchius es en Pere Sastre.

Si tens clar que vols començar amb Nothobranchius endavant!!
Salutacions,

MIJABA.
OK! Avui, no podré venir però miraré de venir a la següent.

Gracies!
Hola Marc,

Si t’interessa el Nothobranchius rachovii segurament podré passar-ne encara que hi ha cua per aquesta espècie. He mullat turbes i els peixos son del 17 de setembre, a final d'Octubre crec que podré sexar i saber de que disposo.

La població que conservo es la Beira MT 03/01 (recol•lector un amic portuguès: Filippe Torre), actualment hi ha molt poca gent que la conservi, es bastant més vistosa que el N. rachovi comercial.

T'esperem a la reunió del GCK.

Cordialment
Ostres Marc! quan de temps!!!! Confusedmiley2:

Re-Benvingut a la AAB !!!! Cool

A veure si et veiem un dimecres d'aquests!
Gràcies Pere!

Ja he contestat el post pertinent confirmant que vindré a la GCK. També procuraré venir a la reunió de dimecres que ve. Amb aquest temps intentaré profunditzar més en el manteniment d'aquesta espècie. Havia pensat de mantenir-los amb un grup de 10 Aplocheilichthys normani. No sé què en pensaràs al respecte. Una altra cosa... Amb aigua d'osmosis estarien be?

PD: Gràcies per la benvinguda Jaume!
Hola,

Quina alegría de veure't per aquí !!!

Tenies reptils també, oi?

Ja ens aniras explican.

Fina aviat,

Salva
Osmosi 100% Wink
Salutacions,

MIJABA.
Jo els Nothos els tindria sols. Si t'agraden et puc passar N. Cardinalis que també son ben macos.
Suerte.
Gracies a tots!

Realment els N. Cardinalis també són una passada! De moment però, seguiré amb el pla establert d'agafar els Rachovii, encara que no descarto muntar un altre aquari també amb alguna altra espècie.

A casa només tinc aigua d'osmosi així que perfecte. En principi m'agradaria tenir-los amb el grup aquest d'ulls brillants... Havia pensat en tenir un petit aquari apart per la reproducció però vaja, seguiré tots els consells que hem digueu. Si cal agafo un aquari apart per a ells exclusivament.

Gràcies per tot i espero veure-os a tots vosaltres el dimecres que ve.

Salut!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  regalo alevines de Nothobranchius korthause TAN 02/5 Pere Sastre 2 2.772 11-03-2008, 16:00
Último mensaje: Pere Sastre

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)