Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
algú em supervisa????
hola a tots!!!Smile:o:o
per fi desprès de pensar-ho força m'he possat al dia amb l´acuari i desde el mes de maig està en funcionament, voldria que em doneu una ullada a veure que tal m´està anatSmile
acuari de 120l
població: 2 corydores/2 ancistrus molt petits/2 escalars/4 cebras/2 peixos arco iris fins fa 2 dies tenia una parella de ramirezzi que han mort snniffff, un d´ells va morir i l´altre va començar amb un ull inflat (crec que deu ser algun canvi en els paràmetres de l´aigua que li ha afectat a les mucoses...però són suposicions i ahir el vaig trobar ja caputSad i m´agradaria tornar a possar-hi una parelleta
ara mateix els paràmetres de la meva aigua són:
Ph8 (crec que hauria d´aconseguri baixar-lo fins 7 donades les especies que hi tinc)
gH 7
Kh4 (el veieu baix??)
No2 0
filtre exterior eheim exterior i fluorecent canviat aquesta setmana, es de 22w (massa poc crec...però com vaig tenir que canviar la reactancia i el fluorescent gràcies al meu gat que em va tirar tota la il.luminació dins l´acuari, no sé pas com no es van electrocutar tots plegats :o)
tinc plantes naturals (amb el seu sustrat corresponet) però no us sé dir els noms i un tronc natural (per cert em va tintar tota l´aigua i vaig possar carbó actiu al filtre per veure si la cosa anava millor...)
bé crec que la clau de tot plegat estria en baixar el ph a 7 i pujar lleument el Kh però si algú em poguès donar un cop de mà ho agraïria moltConfusedmiley2:

gràcies per adelantat
El tronco si lo hierbes unas cuantas veces te dejara de teñir vastante.
Yo diria que ese problema de muertes puede ser por el escalar, que atacan a traicion por la noche.
el tema tronc si ja el vaig bullir i ja gairebé no tinc l´aigua tintadaSmile
podria ser el escalar però durant el dia se`ls veu força adaptats i tranquil. algú em podria dir si vaig be de moment o si intentaria canviar alguna cosa???potser pujaré alguna foto a veure si així em podeu orientar més

gràcies!!!
Si vols mantenir un pH baix no pugis més el KH.

En principi amb l'aigua tova que tens hauries de tenoir un pH molt més baix. Normalment es considera que un KH entre 3 i 4 es suficient per a aconseguir un pH baix.
L'aigua et surt així de l'aixeta o la prepares d'alguna manera?

Pel que fa a la població de peixos, diria que un 120 l potser és massa just per a dos escalars, dos peixos arc-iris i una parella de cícilids nans. Més quan els escalars es fab força grans i tenen un acràcter molt territorial i força agresiu. Les zebretes i les cory són peixos de cardum que els agrada estar en grup. Potser faries bé de deixar una sola espècie de peixos grans com a "estrelles" de l'aquari i augmentéssis el número de les espècies de cardum.
Estic d'acord que en 1ool millor decidir-se per una especie principal i completar amb peixet petit de cardúmen.
Pensa que els escalars es creixen, pero els ancistrus i arcoiris també tenen un tamany considerable un cop adults.

Entenc que amb el no2 a 0 està mes que ciclat pero no estaria de mes mirar nitrats no3.
A mi també m' extranya un pH tant alt. Amb aquesta duresa i l' efecte acidificant de l' acuari tindria que rondar mes cap al 7

De tota manera, si els únics que l' han dinyat, o presentat símtomes de malaltia, han sigut els ramiretzi no em preocuparia massa,a mi sempre m'han resultat una mica delicats

Salutacions
l´aigua l´he aconseguit barrejant aigua de garrafa amb aigua destil.lada i la veritat no m´ha creat problemes mes enllà dels ramirezzis
mai he sapigut com puc jugar amb l´aigua de l´aixeta de vilanova...no he trobat paràmetres per més que ho hi intentat
els valors estan mirats amb el kid gotes de sera i sembla bastant fiable però no sé.....el acuari esta cicladissim dsd que vaig començar amb el nou aquari, a mi tb m´extranya el pH tant alt amb akest kH
de moment les plantes van fent no tinc Co2 i vaig tirant amb la meva mini llum de 22w i un abono liquid que els hi posso a l´aigua a part del sustrat per plantes.... i no es que creixin pero tampoc es moren ni se possen lletgesSmile
bé intentaré possar alguna foto del meu 120 litres a veure com el podem millorar amb l´ajuda dels voluntaris

mercy a tots!!!!feu que cada dia ens agradi més aquest mon de aquaris!!!Big Grin

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Algú ha vist Rasbora Galaxy a BCN? Jaume71 5 6.495 25-09-2018, 19:25
Último mensaje: sergisaperas
  A algú li sobra un o dos melanoides tuberculata a BCN? Admin 2 2.978 20-02-2018, 02:15
Último mensaje: Como Pez En El Agua
  algú m'ajuda a identificar-ho? xaviergiralt 11 8.371 18-10-2012, 00:02
Último mensaje: ismacarv
  Algú ho sap??? cristina.c 0 1.756 30-07-2010, 17:13
Último mensaje: cristina.c
  Algú va veure i gravar el video de Thalassa? Salvador Borràs 4 3.900 02-05-2007, 22:54
Último mensaje: Marcos Flores
  Algú em pot passar una "cepa" de grindal? laubcn 4 3.775 26-01-2007, 00:28
Último mensaje: David
  Algú ha vist el Crossocheilus siamensis bookmark 3 3.421 22-12-2005, 02:34
Último mensaje: Marc Martínez
  Algú té kelamix? bookmark 5 4.181 09-12-2005, 22:03
Último mensaje: Carlos Naise
  Algú té GRINDAL? Jaume71 4 3.599 28-11-2004, 06:44
Último mensaje: JMª
  Algú es passa per l’associació avui 3-11 Francesc V. 2 2.529 04-11-2004, 00:00
Último mensaje: Francesc V.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)