Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Altolamprologus Compressiceps Barcelona
Bon dia,

algú em sabria dir on puc trobar aquesta espècie a Barcelona? Algú en té i pot comentar-me una mica la seva experiència amb ells? Crec que finalment aqueta serà la espècie que esculli per a la part rocosa del meu Tanganika.

Salutacions,
hola

Els compressiceps son ben macos pero mai n'he tingut d' entre altres coses perquè mentres tenia el tanganika mai els vaig trobar Big Grin
Ara soposo que deu ser més fàcil via tenda o foros.

Pero per si et serveix d' alguna cosa fa anys en un tanganika i vaig tenir un A. calvus que recordo amb força carinyo

Al principi era força tímid però un cop va agafar confiança es deixava veure sense problema e inclús era una mica agonia a l' hora de jalar.

Marcava una mica la resta de peixos pero un cop fixat el territori cap problema.
Ara ja dic que només en tenia 1. No se que pot passar amb altres iguals dins un mateix tanc.

Salutacions
En Acuapasión creo que los he visto, pero ya hace mucho mucho, nose si les quedaran, tambien es verdad que tienen peces que llevan meses en la tienda.
Siempre puedes pedir que te los traigan.
A acuaris dauer la setmana passada en tenien. Si no m'equivoco.:confused:
Merci a tots!
Potser avui passo per Dauer a veure si en tenen! Es la que hi ha a carrer talers no?

Salutacons!
HOla!

Jo m'estic venent l'aquari amb els Tanganyika i tinc una parella d' Altolamprologus calvus Black pectoral.
Si t'interessen fes-m'ho saber.

Salutacions.
Hola

Per casualitat en aquest tanganika no hi tindries Ectodus descampsii o Cyprichromis leptosoma ?
Hola!

No, les espècies que tinc són Neolamprologus brichardi, daffodil, ornatipinnis, leleupi, Julidochromis transcriptus Bemba, Synodontis multipunctatus i Altolamprologus calvus Black Pectoral.

Salutacions.
Tienes macho y hembra de Altolamprologus calvus Black Pectoral, y hembra de Neolamprologus brichardi

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  duresa total (GH). Barcelona-Eixample esquerra TRONERA 4 4.603 13-10-2014, 18:04
Último mensaje: ismacarv
  Discos salvatges a Barcelona?? oscar13s 9 7.778 05-09-2014, 00:59
Último mensaje: oscar13s
  Urge vender por cierre peces mataró - maresme - barcelona jmarbra 2 3.313 01-12-2013, 01:30
Último mensaje: Jorge betta
  L´aquari i la calor sofocant de l´estiu a Barcelona TRONERA 7 6.418 06-02-2013, 02:27
Último mensaje: Pavel
  Apistogramma borelli a Barcelona thrasher 5 5.336 12-09-2012, 11:48
Último mensaje: Lochapowa
  Nou aquari 110 l, dubtes aigua Barcelona Gould 21 14.895 06-11-2011, 21:11
Último mensaje: ANB001
  Inauguració nova tenda a Barcelona Jaume71 12 8.436 24-05-2011, 18:40
Último mensaje: dboodb
  ¿QUIÉN SE APUNTA PARA COMPRAR EN CANTIDADES GRANDES? Barcelona VIDAL LORA 6 6.417 23-01-2011, 04:36
Último mensaje: VIDAL LORA
  Regalo peces Malawi (Barcelona) jnavas 12 10.343 04-01-2011, 00:59
Último mensaje: dboodb
  Busco glutaraldehido al 2.5% en Barcelona jnavas 3 3.843 19-02-2010, 17:32
Último mensaje: kongobulunga

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)