Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Regalo melanides
Hola!!!

tinc una petita plaga de Melanoides, algu envol uns quans?? Confusedmiley2:
Acuari 60lts
betta mascle,mollys ballons,m. liras,dos platis,planorbis vermells,melanoides i cargols helena.
Acuari 28lts
betta mascle i tres famelles,cargols manzanas (grocs i verds)
Acuari 15lts
separat en dos parts:
1ª betta mascle i famella,planorbis blaus
2ª betta mascle i planorbis nacar
Jo mateix, aquest dimecres no se si em passaré per la AAB, és possible que si. Intentaré portarte alguna planta a canvi.
Hay una chica, que quiere para sus helena.
A mi també m'anirien bé, per als meus globos i els helena.

Salut!
Si algú en vol, hi passo el dimecres, jo tambè en portare... son una veritable plaga, a mes a mes els Anentome prefereixen els Planorbis...

Cordialment
Això anava a dir, els Anentome i els globos prefereixen els Planorbis (o qualsevol altre cargol amb la closca més tova que un Melanoides), tenen més jugo jeje.
Hola Ester! Estic buscant precisament melanoides, encara en tens? Són per un gambari. Merci.
Si la Mercè no en te, en tinc jo....

Cordialment
Hola Pere!
Si que en vull, siusplau. Ets de Barcelona? He intentat enviar-te un missatge privat però no sé perquè no em deixa.
Hola Espurna,

Si no pots enviar.me un privat. Aquesta es la meva adreça pere@psastre.e.telefonica.net

Cordialment

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  REGALO: Aphyosemion celiae tofol 8 4.934 29-08-2013, 17:52
Último mensaje: mescolar
  Regalo mascle de Scriptaphyosemion Rollofi "SL 99/6 Newton-Katu" MIJABA 4 5.720 23-04-2013, 11:53
Último mensaje: MIJABA
  REGALO: Fundulopanchax amieti "Sud Sanaga" tofol 15 13.806 19-06-2012, 21:15
Último mensaje: Marc Cisa
  Regalo Scriptaphyosemion killiometrocero 7 4.448 05-06-2010, 00:57
Último mensaje: tofol
  regalo alevines de Nothobranchius korthause TAN 02/5 Pere Sastre 2 2.772 11-03-2008, 16:00
Último mensaje: Pere Sastre

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)