Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Un ou en el nano?
Hola!

Avui mirant el nano de 28l amb els Aplocheilichthys normani i el betta i 3 japonicas e trobat això que sembla un ou a una anubia que vaig lligar a un tronc molt arran de la superfície just on hi ha la sortida d'aigua del flitre. Abans de lligar-la al tronc la anubia havia estat plantada en un aquari amb la típica sorra blanca però això no sembla un gra de sorra ja que es molt rodó i sembla un pel transparent i suposo que m'hi hauria fixat abans... Si és un ou dedueixo que és dels Aplocheilichthys normani però sem fa raro que només ni hagi un (hem recorda la peli de nemo jajaj). Que faig? He llegit que en un aquari ben plantat poden crèixer junts amb els pares però el betta l'haig de treure segur m'imagino. Les japóniques també..? Tot això suposant que és un ou realment...

Hos adjunto una foto:
[Imagen: IMG_5155.jpg?t=1322588212]

Està feta ràpidament, retallada, amb el contrast pujat, etc... Espero que es vegi suficientment be.

Moltes gracies.
S'està desenganxant... Tinc un aquari de 60l amb aigua d'osmosis, amb un calentador i un pam d'aigua a 26 graus. No disposa de cap flitre. El poso allà aviam que tal? Per agafar-lo que faig? L'agafo amb un got de xupitos?
Sembla molt gran... aviam si hi ha sort i surt quelcom !
No hi ha cap fan dels Killis que hem pugui dir que n'haig de fer? O si més no, assegurar que és un ou... No sé que pot ser sino.
És un ou de A.normanii, però el meig molt blanc jo, possiblement no sigui viable, però a veure que diuen els que tenen experiència amb cría de killis. Jo almenys quan he criat, els ous blanquinosos els tiraba perquè tenia entès que no hi sortia res, no recordo si per no estar fecundats, per fongs o perquè.
Els A. normanni son peixos que viuen en superficie, normalment possen ous molt petits a les plantes superficials, jo sempre els havia tret endavant amb Ceratopteris cornuta.

Coincideixo amb l'opinió d'en Albert, sembla un ou no fecundat, posiblement atacat per fongs (color blanc); i sobretot hem sembla massa gran per ser d'aquesta espècie (encara que les fotos moltes vegades enganyen).

Cordialment
La anubia es molt petita ja que quan la vaig plantar estaba moribunda i té les fulles molt petites. Això pot ser la causa de que es vegi molt gran. Jo de moment el vaig xuclar am un tuv i le posat dins d'un got que a la vegada està dins d'un altre aquari. No sé si he fet un disbarat o que. De moment el deixo alla aviam si surt res.

Gràcies a tots!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  "El Budaquario" (Nano dulce de Venezzo y Viktor) Venezzo 28 20.677 29-12-2011, 20:39
Último mensaje: albertus
  Nano cube! hector28bcn 2 2.988 01-04-2009, 19:44
Último mensaje: Marc Martínez

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)