Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modificació pantalla 96 litres
Bones a tots,

A veure, estic bastant emmerdat Sad donada la meva nul·la capacitat bricolatgera!!!

Us explico, tinc un aquari de 96 litres (com ja he comentat en algun post) i resulta que la reactància que portava va petar, i com nomes portava un T8 de 18w vaig decidir ampliar watts, vaig a instal·lar un Pl de 55w, un amiguet m'ha aconseguit la reactància, el connector i el tub per nomes 20€, però no soc capaç de trobar enlloc els suports per pl d'aquest tipus

[Imagen: soportepll23.jpg]

Sabríeu dir-me on podria trobar-los??

Després nomes necessitaré cable ( de quin tipus?? ), alguna forma per protegir de la humitat les connexions de làmpara-portalàmpares-cables ( de quina forma? ) i no se que mes !!! Big Grin

Però això seran altres posts..o sigui que continuarà

Salutacions
En teoría deberías encontrar las pinzas en cualquier tienda de iluminación o ferretería... El cable, que me corrijan los expertos, no debe ser nada special; puedes coger uno grueso con 3 cables más finos dentro (fase, neutro y toma de tierra) y usarlo no sólo para el cable al enchufe si no también utilizar los cables finos para realizar el resto de conexiones. Para protegerlos de la humedad... No se me ocurre otra cosa que poner un plástico o vidrio para parar las salpicaduras. Pon una foto de la pantalla a ver qué aspecto tiene.Confusedmiley2:
Ho trobaràs a Monsó i Benet, a Muntaner amb Consell de Cent.
Per les altres preguntes, com et diu en Gonzalo, millor penja unes fotos de l'estat actual.

Salut!
BBe, gracies per les respostes.

Us poso unes fotos a veure si ho vegeu fàcil.

Vista general.
[Imagen: tapa0.jpg]

Detall de la part superior sense la tapa del espai per la reactància
[Imagen: tapa01.jpg]

Vista de la porta oberta
[Imagen: tapa02.jpg]

Vista inferior tot folrat amb cinta d'alumini
[Imagen: tapaa.jpg]

I per últim esquema d'on aniria el pl 55w
[Imagen: tapa2.jpg]

Que us sembla??
Bones, la'espai per a la reactància, es perfecte. Pel que fa al PL, si no et vols complicar gaire, jo el que faria, es soldar directament els cables alas pins, cobrir-ho amb un tros de càmara vella de bicicleta i omplir-lo de silicona. Un cop seca et quedarà totalment hermètic, i pots aprofitar per posar també una mica de silicona a la entrada del tub amb el suport per assegurar-ho.

Salut!
Es exactamente igual a una que tenemos en la AAB. La verdad es que es un diseño que se presta mucho a la modificación. Y el método que comenta el albert te funcionará perfectamente.Confusedmiley2:
Be, primer de tot, vaig anar ahir a Monsó i Benet i us he de dir que això s'avisa, que m’hagués portat un entrepà Big Grin......cullera la de gent que hi havia, vaig arribar que anaven pel numero 7 i jo tenia el 34 :eek:, semblava El Corte Ingles, vinga a entrar gent, però be a part de la broma, em va anar perfecte, ho tenien com havíeu dit, d'altre banda vaig veure també que es una botiga molt completa que te pràcticament de tot, i a mes sortint vaig anar al Diotronic que hi es al costat per veure temes de leds per fer un llum de lluna, però com que soc en aquests temes un inútil :p dons vaig sortir igual que vaig entrar.

Ara ja em falta menys per muntar-ho, un parell d'angles on collar el casquillo i el suport, per que no el vull enganxar nomes amb cola per si amb la humitat i tal acaba desenganxant-se ni vull foradar la tapa. Ja us aniré posant fotos de com va quedant.

Salut
Per cert després quan ja estava assegut al metro vaig mirar el rellotge i marcaven les 20:10, i vaig adonar-me que havia estat a la Plaça Universitat i que devia estar molt a prop de la seu de l’Associació, podria haver passat a conèixer-vos, hagués trobat a algú? O s’ha de comunicar prèviament?

Be un altre dimecres serà!
Salut
Cada miércoles hay gente, aunque este precísamente.... me parece que estaría un poco solitario el asunto. xD
Para pegar los elementos puedes usar resina epoxy o algún adhesivo similar. Descuida que la humedad no despegará nada...Confusedmiley2:
Hola.
Aquí tienes un enlaze mio de como modificar una pantalla de un acuario de 96L.

http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=4364

Saludos Pavel.
Pavel

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  [BRICO] - Pantalla LEDS roc1981 41 39.297 12-09-2018, 12:06
Último mensaje: fcolours
  Pantalla led 90 l jasor00 1 2.497 26-03-2018, 16:42
Último mensaje: Carlos Samurai
  Fabricación de una pantalla led controlada por Arduino lanchone 14 12.712 10-02-2015, 10:49
Último mensaje: lanchone
  Brico pantalla led fcolours 1 2.851 14-11-2014, 00:35
Último mensaje: jcapdeg
  aquari 600 litres. oscar13s 4 4.041 24-08-2014, 00:12
Último mensaje: ismacarv
  Construcció pantalla de dos metres oscar13s 2 3.063 22-08-2014, 00:50
Último mensaje: oscar13s
  Distribució colors en pantalla led 220x100mm fcolours 0 1.881 21-06-2014, 13:20
  Sobre pantalla led Miquel70 8 7.193 22-04-2014, 01:16
Último mensaje: manutremo
  Pantalla led per aquari 80 lts (62*36*36) fcolours 13 10.455 22-01-2014, 00:18
  Recomendación pantalla Led rmnosc 5 4.549 18-09-2013, 19:22
Último mensaje: rmnosc

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)