Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crias de Lysmata amboiensis
Salva, jo d'alimentació els hi donaria el que ja fas, fitoplácton, jo per exemple n'adito setmanalment a l'aquari per tot el que tinc filtrador (esponjes, tridacnes...), el mateix et dic dels copèpodes. No pots fer massa cosa, jo mai he prestat atenció a la cria de gambes, però estic segur que algú les ha pogut tirar endavant i et diria el perquè tenen tanta mortalitat, i potser ho pots solucionar, o potser no, com generalment passa amb els animals que tenim al marí, ja saps, una alimentació molt especialitzada durant alguns estadis de la seva vida o com en els Chaetodons, la necessitat de grans espais per poder realitzar l'aparellament.
Hola,

Doncs de moment porten 9 dies i aguantan!! Big Grin:

Aquí una cap avall:

[Imagen: lysmata9dias.jpg]

i Aqui una comparada amb una artemia adulta, jo crec que han crescut prou :eek::

[Imagen: lysmata9dias3.jpg]

Espero que us agradi, a veure si aguantan una setmana més.

Fins aviart

Salva
Hòstia quin tamany, a veure si l'artemia es cruspeix la gamba, XD.
Muy buenas fotografías. Esperemos que tengas suerte.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)