18-12-2011, 02:21
Hola, fa casi un any que vaig montar l'aquari, durant aquest temps he tingut una batalla constant contra les alges que no hi ha manera de solucionar, però amb els peixos cap problema, vaig posar 20 neons inessi, 13 tetra cristal cola roja i un chupa algas, el chupa algas es va morir a la setmana, (vaig suposar que no s'havia aclimatat) la resta d'habitants cap problema, però fa un parell de mesos que vaig començar a tenir baixes amb els tetra cola de cristal, es veuen sans (neden bé, estan actius, mengen, etc...) però cada 10 - 15 dies tinc una baixa, ja se n'han mort 4, sempre d'un en un, i sense presentar síntomes abans, vaja, que quan faig el reconte ja no hi és.
Els paràmetres de l'aigua són:
Duresa 15 ºF.
pH 7,6 - 7,4
Amoniac, nitrits i nitrats 0
P2O4 = 0
Hores de llum al dia 7 hores
el CO2 programat amb la llum
l'acuari té uns 90 litres. La veritat és que faig pocs canvis d'aigua... uns 5 L cada 2-3 setmanes i netejo poc el filtre cada 3-4 mesos , però es que els paràmetres es mantenen correctes, no tinc probles de nitrits ni amoniac...
se suposa que els tetra cola de cristal son peixos resistents, que viuen uns 12 anys... en canvi els neon tant panxos, cada dia més grans...
Alguna idea???
Els paràmetres de l'aigua són:
Duresa 15 ºF.
pH 7,6 - 7,4
Amoniac, nitrits i nitrats 0
P2O4 = 0
Hores de llum al dia 7 hores
el CO2 programat amb la llum
l'acuari té uns 90 litres. La veritat és que faig pocs canvis d'aigua... uns 5 L cada 2-3 setmanes i netejo poc el filtre cada 3-4 mesos , però es que els paràmetres es mantenen correctes, no tinc probles de nitrits ni amoniac...
se suposa que els tetra cola de cristal son peixos resistents, que viuen uns 12 anys... en canvi els neon tant panxos, cada dia més grans...
Alguna idea???