Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pregunta
Hola,
(no se si puc fer aquest tipus de pregunta al foro per qüestió de patrocinadors) :confused:
Coneixeu alguna botiga de confiança a Tarragona ciutat?
(...quin èxit...) Big Grin
Entenc que no en sabeu o que no n'hi han.
Ostres Miquel, se m'havia passat contestar!

De Tarragona no en sé cap, però el parell de vegades que hem anat a la Fira Bestial de Reus, hem parlat amb la gent de BADIS. Alguns aficionat de Tarragon ciutat ens va comentar que hi anaven força.

No et puc ajudar més, tot i que si clixeu una bona botiga per les vostres terres ja sabeu Wink.. que es facin col·laboradores Big Grin
A tarragona ciutat hi ha una que es va especialitzar en peixos d'aigüa freda (tenien quasi 1/3 de la tenda). EL que se es que el noi que la portaba, que era molt amable i tal.. va marxar per una oferta de feina i ara ja no es tan d'aigua freda. Hem van dir que tenien força de marí, perque hi anaven la gent de Tarragona que no els quedaba mes remei que baixar a la Capital.

Tarraco Goldfish es o era el nom.

Espro et serveixi d'ajuda.
Hola, he mirat a Google i ambdues estan operatives Confusedmiley20:.
Moltes gràcies per les recomanacions.
Per cert, vaig oblidar de dir que aquesta informacio es d'un noi d'unaltre foro.
Si us plau, si vas a tarraco g. fes cinc centims perque deien que era de lo milloret en aigua freda. I jo vaig sovint a prop de calafell i a Altafulla. Si no he anat ha estat per mandra, pero m'agradaria saber com esta aquesta tenda.
Dew
Be, en principi el que s'hi passarà es un amic que viu a Torredembarra i ja s'ha afartat de comprar peixos a centres comercials (els darrers que li van encolomar tots amb punt blanc) si l'acompanyo ja us dire que tal.
Gràcies de nou

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  pregunta compatibilidad apurimak 8 4.285 22-01-2014, 00:03
Último mensaje: apurimak
  pregunta de novell TRONERA 22 11.653 30-04-2013, 00:48
Último mensaje: albertus
  Pregunta sobre Bettas Tailandeses. Kirinor 8 5.850 06-10-2011, 13:10
Último mensaje: Kirinor
  Pregunta als administradors i "jefes" del foro nekolitik 5 3.915 28-11-2010, 02:45
Último mensaje: nekolitik
  Una pregunta tontita de las mias dcassu 3 3.046 14-06-2006, 10:19
Último mensaje: Lochapowa
  Esta pregunta es tonta! dcassu 8 5.302 02-05-2006, 21:15
Último mensaje: JMª
  1 pregunta FALY 14 9.671 14-09-2005, 00:53
Último mensaje: Mario
  Una pregunta tonta Silvia 4 3.309 07-09-2005, 00:37
Último mensaje: Silvia
  Pregunta tonta (de les meves) Xavi 3 3.190 10-06-2005, 15:25
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)