Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Amaninho", el crack dels aquaris.

Benvolguts tots i totes . . .

De ben segur que coneixeu la Web d'ADAEurpe, però per a aquells que no la conegueu i volgueu veure alguns dels treballets de Sant Anamo (Amaninho, el crack dels aquaris), us deixo el link a la web d'ADAEurope, on, entre d'altres coses, hi apareixen 7 galeries del mestre, amb una bona pila de molt bones fotos:

http://www.adaeuro.com/gallery.asp

Que la gaudiu!!!

Hola Xavi,

Molt bo l'enllaç, a vere si preparem un aquari de la AAB per a un d'aquests concursos ADA, AGA, etc.[Imagen: smiley36.gif]

Fins aviat

Salva

A veure si es veritat . . . que de gent amb coneixements i bon gust en hi han a patades a l'AAB . . . jo em dedicaria a mirar i a apendre com es fan les coses be . . . Wink

A veure si aquest dimecres m'hi puc passar pe'l local i parlem una estona, que tinc algunes preguntes a fer-vos . . . es sobre el 54 litres: el CO2, substrat, etc . . . m'agradaria montar un "Amano" i necessito que em doneu un boncop de ma en segons quins temes (però amb carinyo, sense fer-me gaire mal, eh!!!)

Gracies per compartir les fotus [Imagen: smiley9.gif], la veritat es que són espectaculars...

De totes maneres tinc els meus dubtes sobre el manteniment d'aquests aquaris. Sobretot des del punt de vista del seu manteniment, es poden mantenir així durant un any?? O els monten, fan la fotografía i llestos? Wink

Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)

La veritat es que no ho se ben be . . . suposo que aquests deuen ser montatsi foto feta, per que el manteniment es treball de xinos . . . be, en aquest cas de japonesos . . . Wink(i que no se m'enfadi ningú per la conya!!)

Son preciosos, però es mes o menys el mateix concepte que els bonsais, el bonseki o el suiseki (sobre tot aquest ultim).

Es pura filosofi Zen dintre de 5 vidres . . . es un tema molt interessant, no tan sols per l'aspecte visual, sinò per la pròpia filosofia que l'emmarca.

Us aconsello que si podeu cerqueu algo d'informació sobre el Zen. Es mes, em sembla que l'Amaninho ha tret un llibre titulat algo així com "Zen aquascaping" o algo per l'estil . . . ara no m'ho feu dir . . .

Resumint: no en tinc ni idea, però m'agradaria comprobar-ho per mi mateix intentant tenint-ne un a casa . . . Confusedmiley4:

Creo que son para foto y fin del acuarrio.

Hasta ahora no nos ha enseñado un antes y despues.

Solo acuarios perfectos sin una puñetera alga ,si eso lo consigue con el Zen donde hay que apuntarse .

Perdonar el tono, pero todos sabemos lo que cuesta tener mas o menos bien el acuario y la perfeccion en un pequeño ecosistema como los que tenemos en casa nunca puede existir es algo con vida no un cuadro.

je je je es que tengo alguna pequeña alga y ma salido la mala leche.

Ahora como foto y creatividad lo mejor .

Confusedmiley4:

je, je, je . . . no, no . . . lo del Zen es otro tema, no va con las algas sino con la estetica . . .

El tema algas . . . pues no se, la verdad . . . poca carga biologica (sin contar las plantas, claro), cambios diarios de agua sobre un 10% del volumentotal del acuario, añadiendo agua de osmosisy controlando los nutrientes, CO2, etc . . . muy buena iluminacion, . . . ,alguna caridina por allí corriendo que se dedique a ir chupando las hojas, . . . no se, ya he dicho que querria pelearme con el tema para hablar con conocimiento de causa. . . supongo que debe ser como todo: conocimientos, dedicacióny pasta . . . Wink

Ya lo se Xavier era un decir ,es que parece que les diga a los peces mirar al pajarito y todos hagan pase de modelo.

Fijate, creo que no cagan para no manchar...je je je je.[Imagen: smiley36.gif]

JE, JE, JE, JE, JE . . . es verdad . . . je, je, je . . . quieres decir que los peces no son de plastico?!!! je, je, je, je, je . . .

Wink

Ostia ahora que lo dices , haber si al final es un cuadro cubista con algo de surrealismo. je je je

Que poca faena tenemos los lunes . [Imagen: smiley36.gif]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aquaris Hi-tech i Low-tech. TRONERA 2 2.043 28-03-2013, 11:07
Último mensaje: ismacarv
  El meu primer acuari desprès dels de la infància nekolitik 12 6.739 03-07-2010, 04:35
Último mensaje: MIJABA
  Video del "Cortejo" dels apistogramma cacatuoide nekolitik 1 2.087 14-06-2010, 14:11
Último mensaje: MIJABA
  Color dels Endler. kongobulunga 2 2.479 21-03-2010, 23:05
Último mensaje: ANB001
  Necesito consells/idees dels gurús del forum..... lluisman 6 4.145 09-10-2007, 21:00
Último mensaje: Robert Viroles
  decoració aquaris sizoo bookmark 11 5.451 19-10-2005, 18:47
Último mensaje: winzip
  Aquaris de l’AAB al SIZOO ’05 Petxinot 12 5.956 26-09-2005, 00:40
Último mensaje: DOCTOR J
  Traspàs tenda aquaris Jaume71 6 3.782 27-04-2005, 15:12
Último mensaje: Jaume71
  Tema aquaris Francesc V. 1 2.090 28-08-2004, 00:34
Último mensaje: Aleix Llovet

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)