Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sensor de Temperatura programable.
Ja que veig que esta una mica animat el tema dels bricos caseros i electrònics, us deixo amb una petita meravella que m'he trobat.

[Imagen: sensor-de-temperatura-ds18b20-one-wire.jpg]

http://datasheets.maxim-ic.com/en/ds/DS18B20.pdf

Resumimt, es un sensor de temperatura programable, amb alarmes configurables, tant com a llindar de temperatura alta com baixa, i fàcilment adaptable a Arduino i altres microcontroladors.

I no es gaire car...
Salutacions,

MIJABA.
Bon dia Miquel, a més, es un sensor amb una resposta molt ràpida. Es el que faig servir jo amb l'Arduino. També el venen encapsulat i totalment hermètic a un preu força raonable.
Si et fa gràcia probar-lo, t'en puc passar algún, ja que en vaig agafar uns quants.

Salut!
kongobulunga escribió:Bon dia Miquel, a més, es un sensor amb una resposta molt ràpida. Es el que faig servir jo amb l'Arduino. També el venen encapsulat i totalment hermètic a un preu força raonable.
Si et fa gràcia probar-lo, t'en puc passar algún, ja que en vaig agafar uns quants.

Salut!

Siusplau Wink
Salutacions,

MIJABA.
Cap problema, com que ens hem de veure aviat, te'n porto un.

Salut!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  PHmetre i temperatura. Ricard 11 7.950 21-05-2014, 07:51
Último mensaje: Ricard
  Controlador de Temperatura MIJABA 6 5.171 07-07-2011, 15:09
Último mensaje: dboodb

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)