Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Xapapote!
pavon escribió:En teoria capta le poques sals que pasen l' etapa d' osmosis i com a resultat tens una aigua molt molt tova quasi destilada.

OK, llavors el que fa es fer l'aigua encara mes filtrada si cap. El que hauré d'anar amb compte amb els parametres quan la resina perdi les seves propietats.

Cita:Ara bé, si tens un postfiltre per ús doméstic si que l' evitaria o el treuria.

El postfiltre va separat, així que cap problema.

Respecte a la ciano, li donaré més força de sortida al filtre (amb el meu es poden fer corrents de tota mena) per tal de bellugar més l'aigua. Deixaré d'abonar una temporada (a partir de la setmana que vé, ahir vaig posar florena Sad o potser faré un altre canvi gran d'aigua)
On puc comprar sulfat de potasi a Barna? a les drogueries que he provat no en tenen i em miren com si els demanés nitroglicerina Big Grin

Cita:Eritromicina 2ml/100L
on venen? farmàcies?

Gràcies pels consellsConfusedmiley20:
Hola.
Tiene que ser una farmàcia veterinaria.
Trabajo en Clinico y no hay manera de conseguirlo allí.

Saludos Pavel.
Pavel
Miquel70 escribió:On puc comprar sulfat de potasi a Barna? a les drogueries que he provat no en tenen i em miren com si els demanés nitroglicerina Big Grin

on venen? farmàcies?

Gràcies pels consellsConfusedmiley20:

Aquesta tarda et miro si encara me'n queda i et passo un saquet.
Salutacions,

MIJABA.
Tras una semana esto sigue igual.
Una pregunta: ¿es posible que el sustrato tenga algo que ver? Hace ya casi 5 años puse la correspondiente capa de Sra Floredepot y luego la gravilla (sabre de loire, creo). Supongo que el Floredepot pierde sus propiedades en algún momento pero no se si puede modificar las propiedades del agua después del tiempo útil. Además el ph si no es por efecto del CO2 tiene siempre tendencia a subir hasta 7.5 ( siempre he usado agua destilada o de osmosis)

Descartando todo, lo único sospechoso que me queda es el sustrato. Es factible? :confused:
Has provat de posar-hi àcid saliciric durant quatre díes a una proporció de 1gr al dia?
A i m'ha funciona't de maravella.Smile
david29 escribió:Has provat de posar-hi àcid saliciric durant quatre díes a una proporció de 1gr al dia?
A i m'ha funciona't de maravella.Smile

Hola David, suposo que ho dius perque faci tampó. No ho he probat. No obstant aditant CO2 el ph no es un problema. El que no se com arreglar es la ciano que es despendola de tant en quant sense que l'aigua tingui excés de res.

Gràcies pel consell.
Hola.
Mete Eritromicina!!!
Por un tubo.Va a tardar el efecto pero ya veras.En la superficie se va a producir una capa grasolenta y espumosa.No elimines nada ni cambies H2O.
No es nocivo para las gambas ni para los peces.

Saludos Pavel.
Pavel
Pavel escribió:Hola.
Mete Eritromicina!!!
Por un tubo.Va a tardar el efecto pero ya veras.En la superficie se va a producir una capa grasolenta y espumosa.No elimines nada ni cambies H2O.
No es nocivo para las gambas ni para los peces.

Saludos Pavel.

Hola, lo probaré. Cuanto tiempo se ha de dejar?
alguna marca?
Jo també he fet el que diu en Pavel l'he comprat a farmacia normal nom comercial

[Imagen: 3180.gif]

Me la van vendre sense problemes, vaig agafar comprimits de 500mg, els vaig rallar i vaig fer servir 1g per 300l dues dosis, la segona a les 24h. Tot aixo acompanyat d'apagada de llum les primeres 24h.

DEspres de 24h canvi 50-70% aigua

Resultats ok
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Marc Martínez escribió:Jo també he fet el que diu en Pavel l'he comprat a farmacia normal nom comercial

[Imagen: 3180.gif]

Me la van vendre sense problemes, vaig agafar comprimits de 500mg, els vaig rallar i vaig fer servir 1g per 300l dues dosis, la segona a les 24h. Tot aixo acompanyat d'apagada de llum les primeres 24h.

DEspres de 24h canvi 50-70% aigua

Resultats ok

OK, conec el medicament, es un antibiòtic que he pres desprès d'alguna visita al dentista Confusedmiley19:

Ho provarem, a veure que tal.
Mercès

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)