Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
comencem
Ole la cosa pinta bien y se ve que la luz da castaña !

Aver si puedes solucionar los problemas de estanqueidad... haces bien probando todo el circuito antes de salar el agua.

Empezaras con roca viva o muerta?

Si lo quieres ver por los 4 lados tienes que pensarte muy bien la colocacion de la roca... y escojerlas... o adaptarlas a martillazos en funcion de lo que quieras hacer... y de la medida que necesites...
Yo me curraria una especie de columna/piramide en el centro, con terracitas para los corales.

Con un taladro y varilla de pvc macizo de 1cm es muy facil... una roca mas grandecita hace de base, con la varilla clavada vertical... y despues vas pinchando rocas planas con un agujero... si el agujero NO esta en el centro las terracitas quedan mejor... y es muy comodo pq puedes irlas moviendo sobre el eje/varilla hasta que te guste como queda la estructura ;P

Suerte con ello.
Parte vespertino :p

Desprès de 45 minuts i havent posat les juntes pel costat correcte tal i com l'amic Toni m'ha recomanat puc certificar que no surt aigua Big Grin (si es que el que no sabe es como el que no ve)

Anem solucionant cosetes: La bomba de circulació sembla que fa menys soroll si li poso una mica de tela entre l'iman i el vidre.

Anem complicant altres: L'eskimmer te una presencia important dins del sump

[Imagen: skimmer1.jpg]

Està parat, obviament.

He seguit les intruccions de muntatge , no sembla complicat però EM SOBRA UN TUB!!!

[Imagen: tubsobrant.jpg]

Algú sap on va?? :confused:
Te pinta de ser un tub que va conectat a la part inferior de la copa, s`usa per vuidarla sense treurela, l`extrem que esta pelat es fica dins un dels forats de la tapa.
Aviam si hi ha sort i va alli! si no... el kelele te un d`igual... aviam que opina ell.

Sip, si poses quelcom entre la bomba i el vidre la vibracio disminueix... pero millor posa una fulla prima de neopre que la tela es fara malbe... de totes totes no hauria de fer soroll... molt fina no estara la bomba de moviment XD

veig algu que no ma cuadra a l`skimmer... pero no se ben be q es XD dema consulto i ta comento XDD
Cita:Te pinta de ser un tub que va conectat a la part inferior de la copa, s`usa per vuidarla sense treurela, l`extrem que esta pelat es fica dins un dels forats de la tapa.

+1, corresponde al tubo de la copa del Skimmer.

Cita:veig algu que no ma cuadra a l`skimmer... pero no se ben be q es XD dema consulto i ta comento XDD

A priori no se ve nada raro en éste.
El problema de estos skimmers es que o trabajan a la altura de agua recomendada o su rendimiento es bastante bajo
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Efectivamente!
A sota de la copa hi ha un lloc on conectar el tub. El problema era que al dibuix que hi ha a les instruccions el tub medeix 3 cm. quan en realitat es molt més llarg. Per cert, i segueixen els dubtes, no se on conectar l'altra punta (potser no es conecta i es un tap per buidar la kk quan esta la copa a tope?)

Cita:El problema de estos skimmers es que o trabajan a la altura de agua recomendada o su rendimiento es bastante bajo
Si no he entés malament (producte xinès i instruccions en anglès, ui,ui,ui) l'alçada de l'aigua ha d'estar entre 25 i 27 centimetres de l'eskímer. He fet una marca al sump amb l'alçada i he posat mes aigua. Suposo que quan el posi en marxa baixarà una mica mes el nivell.

Lo de la bomba de circulació ,res. Fa menys soroll pero vibra cosa mala.

Per cert, perdues 0.Big Grin
Si la bomba es una sunsun els i sol pasar i no sembla tenir solució. Son baratas pero algunes vibren.

Si es sunsun la mes petita es de 3000 L/H i em sembla molt per una urna de 90 L.

Si no es sunsun, parla amb la botiga ja que una bona marca no té que fer soroll.
Miquel, interessa aquest post, i la seva evolució.

Així vaig agafant idees Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Jo també vaig rere alguna bomba decent i que vagi bé, i si es controlable millor Rolleyes A viam que trobem...
Salutacions,

MIJABA.
No es una sunsun, però es del mateix pare, es veu que la mateixa bomba te diferents marques ja que sí comparteixen el model. En qualsevol cas era un regal (ara ja se per qué Big Grin) miraré de comprar un altre o veure si em trobo pel carrer una Vortech perdida de la mano de dios. Mercès.
Jordiduch escribió:Si la bomba es una sunsun els i sol pasar i no sembla tenir solució. Son baratas pero algunes vibren.

Si es sunsun la mes petita es de 3000 L/H i em sembla molt per una urna de 90 L.

Si no es sunsun, parla amb la botiga ja que una bona marca no té que fer soroll.
MIJABA escribió:Miquel, interessa aquest post, i la seva evolució.

Així vaig agafant idees Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Jo també vaig rere alguna bomba decent i que vagi bé, i si es controlable millor Rolleyes A viam que trobem...

Companyero, venseremo!!
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Miquel, tinc al cap les Koralia Nano, n'hi ha de 900 y de 1600 l/h.

A viam que n'opina la resta...

La meva idea era posar-ne dues enfrontades. Surten bé de preu...
Salutacions,

MIJABA.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 3 invitado(s)