Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Habitants per un Asiàtic 350 l
Ja que finalment l'aquari de la AAB serà Amazònic, a veure si m'ajudeu a omplir el meu aquari nou que té les mateixes mides (130x50x54) però el vull fer asiàtic.

La meva proposta és:

· "Stars": 4 guramis perla (Trichogaster leeri)
[Imagen: Trichogaster-leeri.jpg]

· Banc principal: 30-40 Danio choprae
[Imagen: images?q=tbn:ANd9GcQHHbCmymboSRyvVLgJo1c...Kqx8_xwR7w]

· 6 Iriatherina werneri
[Imagen: iriatherina.jpg]

· 6 Pseudomugil gertrudae
[Imagen: Pseudomugil-gertrudae.jpg]

· Fons:
8 Kuhlii (Pangio kuhlii)
[Imagen: culebrita-06.jpg]

Potser un grupet de 4 loches nanes (Yasuhikotakia sidthimunki)
[Imagen: Yasuhikotakia-sidthimunki-01.jpg]
Indecís si posar un grupet de Sewellia o similar
[Imagen: Sewellia-lineolata-03.jpg]

Còm veieu la combinació i el número d'exemplars? Wink

Canvis? suggerències?
Uns Bettas Macrostoma!!!

I et guanyes el meu respecte de per vida Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Els gouramis perla son preciosos.
Un consell per l'experiència dels darrers cinc anys: Vaig posar 4 exemplars massa joves com per diferenciar sexes i, el mes dominant (el de la foto, a baix) va anar fent la vida impossible a la resta fins quedar-se sol (els posteriors intents de posar-ne van fracassar també) jo miraria d'assegurar-me de posar un sol mascle i la resta femelles
També a tenir en compte un cardumen d'arlequins (rasbora heteromorfa). (Sorry per la foto, és del mòbil)

[Imagen: 302342_2413391461316_1447189649_2810021_...0556_n.jpg]

Els kuhlis també m'agraden molt. Compte si son massa joves (i prims) ja que son tafaners i tenen tendència a ficar-se per la reixa de la carxofa del filtre. He hagut de rescatar un munt d'entre els canutillos al fer neteja del filtre, tenen una resistència bestial. Com que els hi agrada l'ombra no els trobava a faltar i podien passar-se un mes a dins del filtre. Per fer recompte, un trocet de pastilleta de fons i van com llops a jalar.
Los Pseudomugil y las Iriatherinas no comeran bien si hay Danio o rasboras... Yo te recomiendo Trigonostigma espei y Danio choprae y deja los Pseudomugil para acuarios más específicos. Confusedmiley2:
Miquel, gràcies pel comentari sobre l'agresivitat intraespecífica dels mascles de gurami... no em pensava que fos tant acusada en aquesta espècie.

Pel que fa als arlequins sempre m'han encantat! El que passa és que precisament volia canviar una mica per no repetir sempre el mateix... de totes maneres un banc d'arlequins (per cert, ja no son Rasbora sinó Trigonostigma) és sempre caball guanyador per un aquari maco Wink
De fet una de les meves opcions era posar Trigonostigma espei en comptes dels choprae. Lo de posar dels dos, no sé, no sé.... em sembla que prefereixo un sol banc ben abundant.... Però em fa dubtar... mmmm... 15 i 15 ?
També sempre m'han encantat els kuhlii. Això, afegit a que els corydora em fan força manía, els he considerat sempre els peixos de fons ideals!

Gonzalo... eso de la comida te lo he oído varias veces... pero... ¿tan acusado es? ¿como para que acaben muriendo? ??? Las Iriatherina es que me tiran un montón!
Jaume71 escribió:(per cert, ja no son Rasbora sinó Trigonostigma)
vaja, un nom cièntific que em sé i van i el canvien Big Grin

Sobre els gouramis suposo que no es pot generalitzar, només es la meva experiència Confusedmiley2:
No es tan acusado, pero a la larga les pasa factura a no ser que sobrealimentes, con la consiguiente suciedad. Mi experiencia es clara en este aspecto.
Hola Jaume

Estic amb Mijaba... uns macrostoma seria lo seu ;P

Tb ma molan molt els etroplus canarensis, sempre els he volgut tenir.

[Imagen: pic-1223459676.jpg]

[Imagen: DSC04038.jpg]

Una link amb peixos chulus de la india... que pel q sembla tb es biotop asiatic XD

https://plus.google.com/photos/117983079...7532712785

Per cert, io tb penso que les iriatherina millor tenirlas completament soles.
Hola,

De los leeri te paso un montón.

Saludos

Salva
Los Etroplus maculatus son más pequeños y también molan. Además suele haberlos en las tiendas. El canarensis se hace un bacalao importante...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Nou acuari de 468L (Habitants) FullDeAs3s 5 3.812 03-12-2011, 16:26
Último mensaje: Ernesto
  Asiàtic 20L - Betta Splendens [afotos] MIJABA 4 3.807 23-09-2010, 17:46
Último mensaje: MIJABA
  habitants per un 3 litres Lochapowa 10 5.848 17-11-2007, 21:15
Último mensaje: Edu O.
  Unes fotos d'un asiatic Marc Martínez 6 3.874 31-12-2006, 16:27
Último mensaje: Marc Martínez
  Fotos habitants africà Marc Martínez 7 4.231 08-12-2006, 23:57
Último mensaje: Salvador Borràs
  Habitants del fluvial Africà Marc Martínez 5 3.669 19-03-2005, 00:03
Último mensaje: Salvador Borràs

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)