Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Traspàs tenda aquaris

Hola nois,

Per si algú hi està interessat, a Horta, al c/Dante Aligieri, es traspassa una petita tenda d'aquaris.

Si a algú li interessa li puc mirar exactament l'adreça i el telèfon.

Nota: que consti que no hi tinc res a veure, el que passa és que visc per la zona i l'altre dia ho vaig veure.

Docns si algú se la queda i busca un empleat . . . que conti amb mi!!! (i això no es conya . . . )

Salut!

Tio Jaume!!! Pillatela!

Asi tendras ande meter tu 90 litros!!! Que ha saber la de tiempo que lleva en el coche... jejejejeje [Imagen: smiley36.gif]

Por cierto, me haras descuento ??? Confusedmiley9:

Hola Jaume,

Tu siempre detrás de las oportunidades jejeje Wink. A lo mejor no lo traspasan como tienda de acuarios y liquidan barato el material.[Imagen: smiley36.gif]. venga estate atento.

La verdad es que soñando, soñando, si fueramos muchos socios a lo mejor podría ser un ejemplo de lo queestaría bien parala sede de la AAB [Imagen: smiley19.gif]. ¿Se puede aparcar bien?jejeje.

Saludos

SalvaEdited by: salva
No és tan descabellada la idea............es podria mirar la viavilitat......
Si ja ho sabia fins i tot em van demanar financiació per kedarse-la, la tenda es molt vella i l'aspecte no es que mati està a Dante a prop de Pg maragall es la tipica tenda de barri que necessita un canvi de cara. A veure si algun soci s'anima que a mi em keda al costat de la feina i m'aniría bé Wink Wink
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

Jejjejejeje... Salva, per això hi vaig entrar. Feia setmanes que la veia sempre tancada i vaig pensar: un dia els hi deixo una tarja i a veure si volen liquidar el material!.... i just l'altre dia la vaig veure oberta i vaig preguntar. De moment el que passa es que la dona ha tingut un accident y va en corosses i diu que no es pot estar pel negoci, així que en principi la volen traspassar.

De totes maneres no sé, no sé... Com a tenda d'aquaris nocrec jo que tingui gaire futur la veritat....es una tenda molt vella i molt petita (descartat el tema de la seu de la AAB... a no ser que vulgueu fer els passis de diapositives al carrer[Imagen: smiley36.gif].

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aquaris Hi-tech i Low-tech. TRONERA 2 2.043 28-03-2013, 11:07
Último mensaje: ismacarv
  Inauguració nova tenda a Barcelona Jaume71 12 6.424 24-05-2011, 18:40
Último mensaje: dboodb
  decoració aquaris sizoo bookmark 11 5.452 19-10-2005, 18:47
Último mensaje: winzip
  Aquaris de l’AAB al SIZOO ’05 Petxinot 12 5.958 26-09-2005, 00:40
Último mensaje: DOCTOR J
  "Amaninho", el crack dels aquaris. Xavi 11 6.856 18-04-2005, 18:22
Último mensaje: David
  Tema aquaris Francesc V. 1 2.091 28-08-2004, 00:34
Último mensaje: Aleix Llovet
  Algú sap d?alguna tenda a París? Jaume Izquierdo 5 3.297 06-04-2004, 18:28
Último mensaje: mzapater

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)