Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ambientadors
Hola, es sabut que els ambientadors contenen substàncies que son perjudicials pels organismes aquàtics.
Fins ara no els he fet servir més que a l'estiu quan per la calor hi ha més disposició a les olors, (jo tinc mes animals a casa) i està l'habitatge ventilat però em preocupa que pel marí tenint invertebrats que no sigui gens bo.
Que feu servir vosaltres? (si se puede sabé Big Grin) Sabeu si hi ha algun ambientador o absorbidor d'olors natural i eficaç?
Yo siempre he utilizado incienso
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Lucky Strike, Nobel, Ducados rubio ... antes utilizaba Marlboro pero está carísimo. Big Grin

Sólo ventilación. A mí me gusta el olor del "agua viva".

No sé hasta qué punto la cantidad de esos químicos en aire, que pueda entrar en el agua ...

No obstante hay extractos puros de plantas aromáticas, o te los puedes fabricar tú mismo, y meterlos en un vaporizador...

Saludos
Dicen que los humidificadores retienen los olores.
Creo yo que cualquier cosa que haga circular el aire por carbon activo deberia eliminar los olores...
Quan parlem d'olors a l'aire (ja siguin efluvis varis Smile ja siguin perfums) estem parlant de pocs ppm. D'aquest, una petita part podrien anar a parar a l'aquari. De manera que molt dificilment es poden donar concentracions jo diria que ni tant sols perceptibles. A més el seu grau de perillositat -si realment existeix- ha de ser absolutament ultramínim! Ostis! Que ho estareu respirant a casa tot el dia!!!! Si realment fos perillos, jo em preocuparia.... Però no precisament pels peixos!
Jaume71 escribió:Quan parlem d'olors a l'aire (ja siguin efluvis varis Smile ja siguin perfums) estem parlant de pocs ppm. D'aquest, una petita part podrien anar a parar a l'aquari. De manera que molt dificilment es poden donar concentracions jo diria que ni tant sols perceptibles. A més el seu grau de perillositat -si realment existeix- ha de ser absolutament ultramínim! Ostis! Que ho estareu respirant a casa tot el dia!!!! Si realment fos perillos, jo em preocuparia.... Però no precisament pels peixos!

Clar, jo es que ambientador que veig, ambientador que llegeixo l'etiqueta i a tots posa lo de "nocivo para organismos acuáticos". Encara que sempre he fet servir, no he tingut mai una gran mortalitat i la que he tingut no se si per aquest motiu, es clar.
Seguirem com fins ara llavors.

Cita:Yo siempre he utilizado incienso

je, je, creo que prefiero el olor gatuno.....Big Grin

Cita:Lucky Strike, Nobel, Ducados rubio ... antes utilizaba Marlboro pero está carísimo.
como exfumador desde hace 7 años de 3 paquetes, 3, de lucky diarios te diré que fumar es malo , para la salud y para el bolsillo. Y hace peces fumadores pasivos Big Grin

Gràcies per les opinions.
He col·locat ambientadors elèctrics trinosequé...
Sirva como estudio cientifico. Seguiremos informando...
Miquel70 escribió:Clar, jo es que ambientador que veig, ambientador que llegeixo l'etiqueta i a tots posa lo de "nocivo para organismos acuáticos". Encara que sempre he fet servir, no he tingut mai una gran mortalitat i la que he tingut no se si per aquest motiu, es clar.

Jo juraria que això fa referència a normativa de seguretat en cas d'abocament massiu en un medi aquàtic... o sigui si s'espinya el camió repartidor a la llera d'un riu, per exemple ... o proporcionalment, si et caigués tot el contingut d'un envàs a l'aquari, en una bassa o en un dipòsit d'aigua. En cap cas pot resultar nociu per un ús normal.
Ara que lo pienso... cuando se quejaron pq el cuarto de las basuras olia, pusieron un ozonizador creo q era... ahora huele aseptico... despues le pregunto al portero y te confirmo.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)