Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
troballa
Nose de que va aquesta vegada la revista però té bona pinta Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

[Imagen: issue_18_250.jpg?1358762826]

https://s3.amazonaws.com/redfish/Redfish..._18_Eu.pdf
Salutacions,

MIJABA.
Llàstima que no m'agradin gaire els barbs... com a molt se salva el red line torpedo barb (pag 17)...
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
esarro escribió:Llàstima que no m'agradin gaire els barbs... com a molt se salva el red line torpedo barb (pag 17)...

no sé jo si parlava de barbs el company...
ismacarv escribió:no sé jo si parlava de barbs el company...

Mes be parlava de boobs, crec...Big Grin
ismacarv escribió:no sé jo si parlava de barbs el company...

a no???? jejeje :eek:Big Grin:eek:Big Grin

Doncs jo que em pensava que es referia als ____ que surten a la foto gran de la pàgina 3... Cool
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)