Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.
Bones a tots
man deixat una peixera de 45l i mestic introduint en aquest mon!
A la 2a setmana de ciclat ma sortit una mena d'alga blanca duns 5-6 mm de llarg.
Pot ser un fong? El trec? El deixo xk sels menjin els peixos!! Jeje
no se com penjar la foto!!!
gràcies!!!
ei bones doncs vaig anar al jardiland de vila-seca i em van donar guppys i mollys i san fotut les algues. lu de les fotos ho vec mes complicat nanire adjuntant alguna!
Vaig veure un post que preguntava sobre la tenda goldfish de Tgn i aquest mati i he hagut danar a buscar un calentador k el meu sa esconyat! i us puc dir k esta operativa, bon servei i una bona bateria de peixos.tambe me comprat x si de cas un filtre interior xino
Hailea Hl-bt400.
Laigua de laixeta es molt dura i volia fer el canvi daigua amb bezoya.us sembla b? jeje
Recibido! li e tret 8 litres i ni e afegit 10 de laixeta.i e canviat el carbo actiu k tenia laigua grogueta. Si teniu algun consell mes no us talleu!
Merci!
Ho se ho se! Lo de la grava de colors va ser un error x comprarla avans dinformarme.
Hi tinc grava vermella,taronja,blava i sorra fina!
X lu de les pedres quina prova havia de fer si nagafo dela montanya?
Llum: 1 de philips tdl-15w 54-765
Com se si tenen prou dioxid?
Si voleu tancar el post lu dels fongs ja esta solucionat.
La llum le canviada x un T8 aqualuxpro 25.000k i esta 13h ences (crec k ecsesiu no?)
I he portat un equip de neteja compost x 2 red cherry 2 caridina japonica i un ancistrus(k espero k no creixi molt! Tmb li he posat un tronquet 3 pedretes i molsa de java tal i com em va recomanar Anb001.aaaaa i un petit equip de co2 de spray.(e tret el barco)jejeje