Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Batería 3 x 60 L - Tanganyika
Hola companys.

Després de certs trapicheos, finalment va arribar a casa una batería més grossa que la que ja tenia. Donada la meva situació actual, que disposo de poc temps de dedicació per a la afició, vaig embarcarme en un projecte amb "poca planta" y manteniment moderat, però sense deixar de disfrutar de peixos amb cert carisma. Melancòlic del meu antic Tanganyika, m'hi vaig llençar de cap.

Així que, amb la batería a lloc, un nou sac de sorra de sílex, i un grapat de pedres, finalment, el resultat es força satisfactori.

ESQUERRE:

Lamprologus Meleagris. Son 6 cries ja molt espavilades, son molt canyeres i curioses. Desde el primer dia que mengen molt bé.

Em faig un fart de riure amb elles observant-les, s'enterren a la sorra "llençant-se a la piscina", treuen un ull per vigilar, i quan els sembla, tornen a sortir. Després us penjo un vídeo.

Estic a falta de tancar comanda de closques de Neothauma Tanganyicense i plantar un parell de Vallisneries...

[Imagen: img0437wn.jpg]

CENTRE:

Julidochromis Transcriptus Bemba. Una parella confirmada i "de fet". Son força tímids, pero penso que l'acuari es totalment adecuat per al seu comportament, i hábitat, que es concentra entre les cavitats de les roques. La veritat es que pel moment he disfrutat poc d'ells, perqué es passen el dia amagats a les roques, quasibé no surten ni a menjar.

Espero que cuan criin sigui una altra cosa :o

D'altra banda, el acuari m'agrada molt com ha quedat estéticament.

[Imagen: img0436hf.jpg]

DRETA:

Corydora Pygmaeus * . 10 exemplars que porten amb mi força mesos, i cada día están mes xules i rodonetes, i amb la sorra, i la cuantitat de troncs, coves, etc... Sembla que s'ho passen pipa rodant per l'aquari. Com veieu, decoració plenament amazònica.

[Imagen: img0438zz.jpg]

* Estic valorant l'opció de "reformar" aquest compartiment i fer-lo també de Tanganyika conchícolas, amb Telmatochromis Vittatus...
Salutacions,

MIJABA.
I el video de les inmersions que fan.

Veieu l'ull? El "ojo que todo lo ve"?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fPwcfiKPOIQ&hd=1"]Neolamprologus Meleagris - YouTube[/ame]
Salutacions,

MIJABA.
Ets un crack!

El dels julis és guapíssim!!! Confusedmiley20:Confusedmiley32:
Jaume71 escribió:Ets un crack!

El dels julis és guapíssim!!! Confusedmiley20:Confusedmiley32:

Doncs mira que el dels Meleagris m'hi vaig tirar hores amb el Hardscape, y colocant meticulosament els granets de sorra Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Salutacions,

MIJABA.
Mijabeixoon, espectacular el dels Julis !

Al dels meleagris... io posaria els granets de adalt, abaix, i els de abaix, adalt... pero ja se sap q aixo va a gustos ;P

El de las coris... deuen ser realment pigmeas... pq no veig ni una tiu XD

Tens uns minivitatus esperante aqui... n`hi ha un que s`ha fet molt gran... i te pinta de transcriptus.... pero vaja que.... ;P

Si pillas neothauma avisa q m`apuntu !
Molt guapos!
Confusedmiley20:
Actualitzo els dos tancs del Tanganyika.

He col·locat en el primer dels L. Meleagris una trentena de closques, de manera meticulosa vaig posicionar-les una a una d'una manera més o menys estética, que em permetés veure els peixets entrar i sortir, i en cas de cria disfrutar de "primeres vistes" als alevins. A més els vaig practicar diferents forats i orificis a algunes closques...

Tota aquesta feinada per a res, perqué després probablement acabin fent el que els surti dels ous amb les closques, la sorra i la mare que els va parir Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

En definitiva:

[Imagen: photo3nqp.jpg]

I en l'aquari d'enmig, pocs canvis. Simplement he afegit una mica de Ceratophyllum Demersum, he posat plàstics negres per tamitzar la llum, i un parell d'anubies.

M'agrada força la alga "terciopelo" que ha aparescut per sobre les roques. Dona una sensació força natural... A més del Fissidens Fontanus "fossilitzat" que va quedar adherit a les roques.

[Imagen: photo4hh.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
I 5 minuts després els Meleagris s'estomacaben per a viam qui es quedaba amb quines closques. Ara bé, amb la càmara grabant, dissimulen i fan veure que son "bons jans" Confusedmiley14:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=9lt9rFKh2vs"]Lamprologus Meleagris - YouTube[/ame]
Salutacions,

MIJABA.
Finalment he "sucumbidu".

M'explico gràficament:

[Imagen: photo1js.jpg]

[Imagen: photo2ze.jpg]

Em sembla que ha quedat una batería força estética, i alhora pràctica, còmode i digne de prendre cadira, i a sobre a tres bandes! Estic molt content i satisfet amb els resultats.

Ara nomes falta introduïr els últims bitxos a la batería!
Salutacions,

MIJABA.
queden molt be i el del centre molt natural.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Compatibilitat malawi/tanganyika amb crustacis? Blurp 17 6.038 31-05-2011, 00:24
Último mensaje: Blurp
  Batería ja en funcionament. MIJABA 11 5.423 30-04-2011, 18:10
Último mensaje: MIJABA
  Tanganyika 100L MIJABA 50 18.269 09-04-2011, 00:37
Último mensaje: ANB001
  Motiu pel qual va ser desmontat el Tanganyika... MIJABA 12 4.543 25-02-2011, 01:13
  Tanganyika 100L - Fotografíes Actualitzades MIJABA 1 1.801 29-11-2010, 06:34
Último mensaje: Pavel
  Fotografíes Tanganyika MIJABA 11 6.026 06-06-2010, 23:44
  Tanganyika-Cichlids Magazine !! Alex 8 4.268 05-06-2010, 08:58
  Tanganyika 60L - Neolamprologus Multifasciatus [FOTOS] MIJABA 5 3.763 06-05-2010, 01:41
  Tanganyika, el mar interior de Africa. JMª 3 2.539 31-10-2009, 04:30
Último mensaje: Jaume71
  Dos de las curiosidades del Tanganyika. Xavi 3 2.548 24-12-2005, 23:33
Último mensaje: Carlos Naise

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)