Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Busco ous
Hola,

La meva filla ha de fer un petit treball sobre un vertebrat... l'he "orientada" convenientment per a explicar el curiós sistema reproductor dels killis anuals. Necessitaria una petita torba amb uns quants ous a punt d'eclosionar.

També uns quants consells i instruccions per a l'eclosió i el manteniment... a l'espera que algun día es faci un bon taller de killis a la AAB Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
No prefereixes ous de "No anuals"?

Així no et caldrá esperar uns mesos per eclosionar, sols 15 díes.

Jo mateix te'n puc passar...
Salutacions,

MIJABA.
O veieu com cal una xerrada de killis Big Grin Big Grin

Mira que he dubtat molt... però m'ha vingut al cap que lo te les torbes "en sec" era sobretot amb els anuals.

Òbviament no tinc preferències doncs, una torba del que sigui Wink .... bé, sí que en tinc!: fàcil manteniment, eclosió senzilla i amb alta tassa d'èxit i creixement el més ràpid possible Wink
Jaume71 escribió:O veieu com cal una xerrada de killis Big Grin Big Grin

Mira que he dubtat molt... però m'ha vingut al cap que lo te les torbes "en sec" era sobretot amb els anuals.

Òbviament no tinc preferències doncs, una torba del que sigui Wink .... bé, sí que en tinc!: fàcil manteniment, eclosió senzilla i amb alta tassa d'èxit i creixement el més ràpid possible Wink

Doncs si vols "creixement el més ràpid possible" hauria de ser Anuals...

Jo et puc oferir la resta: eclosió senzilla amb tassa d'èxit (si es fan bé les coses Big Grin)...

Tu decideixes!
Salutacions,

MIJABA.
Els haig d'eclosionar quan abans millor... per la resta confío cegament en vosaltres(*) Wink

(*) Fins que em quedi tot molt més clar en un futur (inmediat?) taller de killis Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Jaume71 escribió:Els haig d'eclosionar quan abans millor... per la resta confío cegament en vosaltres(*) Wink

(*) Fins que em quedi tot molt més clar en un futur (inmediat?) taller de killis Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Perfecte, així m'agrada, amb paciència Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Jo tinc ara mateix 5 ous de Scriptaphyosemion Cauveti "Kindia" de fa 3 dies que els vaig recolectar, si els vols tots teus. Son fàcils de tirar endavant i fer criar. Necessitaràs Artemia recent eclosionada per alimentarlos.
Salutacions,

MIJABA.
OK!

Digue'm doncs els timmings. Principalment per la logística personal Wink després els de la logística peixeril Big Grin Quan estaran llestos per mullar la torba? Quan triguen en eclosionar? Quants dies tinc abans d'haver d'alimentar, per anar preparant la teca?
Per començar no agafis peixos del gènere Scriptoaphyosemion. Si vols et passes pel despatx hi et donare ous de Aphyosemion australe gold, peix per aprenents, es molt mès fàcil, per aquestes raons:

* Peix menys tímid.

* Colors espectaculars (taronja pigellat de vermell).

* La línea meva no es de tenda, es de concurs (aleta trident).

* Ous més grans i temps d'incubació més curt....

Cordialment,
Gràcies Pere.

El mateix que li pregunto al Miquel... estarien llestos per mullar en menys de 15 dies? Ho necessitaria fer quant abans millor (presses! sempre presses! Confusedmiley9Smile
Realment, els Australe es millor opció...
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Busco Killis para acuario exterior lanchone 0 2.456 29-08-2012, 23:51
Último mensaje: lanchone
  busco Aphyosemion australe o striatum para iniciarme jmarbra 1 2.453 03-11-2011, 16:36
Último mensaje: MIJABA
  Ofrezco/busco Pere Sastre 7 5.988 19-03-2008, 15:13
Último mensaje: Edu O.
  Busco.... 0 678 Hace menos de 1 minuto
Último mensaje:

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)