Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Consells per a Tanganika
pavon escribió:T' anava a dir precissament si tanta canya no era perquè els julidocromis estaven de festa.

Com li resalta el groc i negre amb reflexes blaus. Es nota que s' ha puesto el traje de fin de semana el jodioBig GrinBig Grin

Salutacions

Hola Miquel,

el jodio està de festa xq es va colar a la cova dels Brichis i es va fotre els ous/alevins. Suposo que després va ser el responsable de que trobes un dels papas al terra.

És curiós que ara es portin bé els Reganis, xq al principi (com no s'ha de fer mai, ho sé) vaig introduir-los per separat i amb una considerable diferència de tamany. Els vaig tenir que separar unes setmanes i al tornar a estar junts, el gran només permetia que el petit visques darrera d'un dels tubs d'aspiració. Però poc a poc s'han anat tolerant... i mira'ls ara, a veure el que dura, que es veu que els julis depen com se'ls gira el caràcter i es porten a matar encara que fossin parelles confirmades

Salutacions!
Sembla que els Reganis s'han fet parella de necessitat, perquè crec que batejaré l'aquari com el "Regani-Brichardi Wars"... i mentrestant el Tetrocephalus se'ls mira i pensa "pringats, com em posi a repartir jo, ja veureu" Big Grin

És curiós el joc que donen cinc peixos en 250 litres.
Al tanga petit, de moment els Multis es dediquen a moure sorra i ja s'ha repartit el decimetre quadrat de superfície i les trenta Neothaumas. Manca arrelar la microsorium a una pedra, que als tius els hi encanta que floti Big Grin

[Imagen: 12+-+5]

El gran està de remodelacions, ja que al veure que al final tenia 4 mascles de brevis al mitjà (12% de probabilitats i toca :madSmile l'he reconvertit en fluvial +/- africà, i tinc una mica de batibull al gran mentre "redistribueixo la població".
Apa, amb el nadal arriba la pujada de natalitat i s'han posat tots d'acord, tinc la meitat dels aquaris amb juvenils, el 75% dels possibles ja que als dos petits només hi ha mascles o femelles. Això sí tots cíclids, que la parella de gouramis porta any i mig junta però no hi ha manera. De fet en aquell aquari no cria res des de que es va desfer la parella de kribensis. Bé, "criar" crien les plantes, que no paren de treure nous esqueixos.

Aquesta vegada han fet els nius amb mala llet i no puc treure fotos ni dels multifasciatus ni dels reganis. Al menys he pillat de canto als hemichromis ficant el telèfon entre l'aquari i la paret...

[Imagen: 13+-+1]

Apa me'n vaig a dormir que si m'agafen els reis despert no em deixaran res Big Grin
Bones,

al final el 4 multis del company Olivier eren 2 mascles i 2 femelles. I s'han posat a criar alhora. Un del grups d'alevins em queda a l'interior de l'urna, però de l'altre he pogut treure un video, encara que no sé si és el vidre o la lent del telèfon, però ha quedat rarito...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=3trwU8rJwxI"]Alevins de multifasciatus - YouTube[/ame]
Otia, quina sensacio de haberme fotut cuatre cubatas mes bona deixa el video Isma ! Tongue

Per cert que tenim q quedar per allo q tens que netejar XD trucama !
ANB001 escribió:Otia, quina sensacio de haberme fotut cuatre cubatas mes bona deixa el video Isma ! Tongue

Per cert que tenim q quedar per allo q tens que netejar XD trucama !

Si, si, em sembla que el "autofocus" del video ha fallat bastant... a veure si faig un amb la càmera i es poden veure el 30 o 40 alevins, que no s'amaguen com els dels hemichromis i els dels altres tanganyikes.

Tenim que quedar, però tinc que muntar-m'ho un dia que porti cotxe a barna, que allò pesa massa Big Grin. Et truco i a veure si ho combinem per un dimecres després de la reunió. Merci Toni.
Bones,

encara que el 60L ja no és tanganyika, sinó fluvial africà, us poso unes fotos del procés anterior al de les fotos de les cries que li van molar a l'ANB001 al telèfon, encara que en pantalla gran no fan gaire goig... No paren, no... encara que els alevins no pugen tant fàcilment com els dels multifasciatus, deu ser per que no estan sols. I sort dels predadors, o tindria que col·locar 50 juvenils cada mes...

[Imagen: 2013-01-13+18.59.23.jpg]

[Imagen: 2013-01-13+18.50.33.jpg]

[Imagen: 2013-01-13+18.51.19.jpg]
Després de fer canvis de filtració en tots els tancs menys en el nano del betta, eliminant tots els filtres que no em convencien, m'he animat a fer unes fotos de telèfon - la càmera la deixo per quan TopGon m'ensenyi a fer-la servir Big Grin

Poso aquí només les dels tanganyikes i ja obriré un post amb els altres aquaris de cíclids fluvials, que al final ni estem a l'àrea que li correspon ni centro el post en el tanc que el va iniciar

Tots els habitants esperant la teca...

[Imagen: 2013-02-14+22.23.37.jpg]

Es comencen a dispersar al veure que de teca res

[Imagen: 2013-02-14+22.25.11.jpg]

L'única parelleta que està per la labor...

[Imagen: 2013-02-14+22.26.06.jpg]

Una parella sense química...

[Imagen: 2013-02-14+22.25.51.jpg]
ismacarv escribió:L'única parelleta que està per la labor...

[Imagen: 2013-02-14+22.26.06.jpg]

Aquests els trobo maquíssims... quina espècie són?
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Dubtes tanganika Enrik 3 2.731 26-01-2017, 18:33
Último mensaje: Enrik
  Conductividad en acuario tanganika jnavas 7 5.491 28-05-2014, 16:30
Último mensaje: ismacarv
  Tanganika dboodb 1 2.823 28-07-2012, 03:42
Último mensaje: dboodb
  Tanganika 120 SCRAT 11 7.019 13-09-2010, 16:53
Último mensaje: SCRAT
  Duda alimentación Tanganika y espécie por poner roc1981 1 2.097 01-09-2010, 16:52
Último mensaje: MIJABA
  Nuevo proyecto Tanganika SCRAT 10 7.082 09-08-2010, 18:18
Último mensaje: SCRAT
  Nou muntatge - Projecte Tanganika Inside!! MIJABA 9 6.329 03-08-2010, 13:20
Último mensaje: MIJABA
  Consells anti algues verdes lfv 14 7.332 09-06-2010, 11:18
Último mensaje: lfv
  Comprar aquari nou, consells? Jakemate 15 9.597 28-05-2010, 20:23
Último mensaje: cristina.c
  25000 litros de Tanganika karavanseray 4 4.062 17-04-2010, 17:02
Último mensaje: karavanseray

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)