Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
el sump del meu nano
Per petició popular Big Grin

de front

[Imagen: DSC_0075.JPG]

obliqua

[Imagen: DSC_0081.JPG]

des de sobre:

[Imagen: DSC_0077.JPG][Imagen: DSC_0080.JPG]

escalfador i bomba de pujada

[Imagen: DSC_0078.JPG]

dipòsit aigua dolça i bomba reposició

[Imagen: DSC_0079.JPG]

detall de la part baixa

[Imagen: DSC_0076.JPG]
No cap ni "un pelo de gamba" pràcticament...

La meva idea en orris Big GrinBig GrinBig Grin

Em falta el mitjonet Rolleyes
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Em falta el mitjonet Rolleyes

Consell: agafat uns quants (3 al menys) i no els compris dels llargs. (sembla una conversa de "yayes" Big Grin )
Miquel70 escribió:Consell: agafat uns quants (3 al menys) i no els compris dels llargs. (sembla una conversa de "yayes" Big Grin )

Ya se que lo bueno si breve dos veces bueno.

Pero em pots explicar els motius de les dues pautes a seguir? Big GrinBig GrinBig Grin
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Ya se que lo bueno si breve dos veces bueno.

Pero em pots explicar els motius de les dues pautes a seguir? Big GrinBig GrinBig Grin

jaja,i tant_
Els mitjons que faig servir (de la casa BM) amb el seu suport per poder penjar-lo son de dues mides, els llargs , que son per sumps grans i alts i els curts, per sumps petits i baixos com el nostre. Jo, com no podia ser d'altre forma, vaig comprar el llarg pensant que durarà més i alló de "ande o no ande, el burro grande", però a l'hora de treure'l per que està brut es molt incòmode de treure i si, com jo, tens tendència a la inundació, ja està liada. El mitjons curts s'enmerden abans però son més pràctics. Lo de tenir de més es per tenir reposició. Jo en tinc 5. (mes el llarg).
Ole Miquel, tens el sump mes que inmaculat !
aixi dona gust Smile

Mijabeixon... lo de ficar roques al sump tampoc es imprescindible... ames el teu estara encara mes a petar q el del Miquel XD
ANB001 escribió:Ole Miquel, tens el sump mes que inmaculat !
aixi dona gust Smile

La veritat i ara que ho dius, si que està net si......Confusedmiley32:

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  I ara.... filtre exterior per a nano. Miquel70 2 2.881 12-10-2012, 21:30
Último mensaje: ismacarv
  [AYUDA] - Diseño de SUMP TROPICAL roc1981 8 6.373 09-06-2010, 10:13
Último mensaje: roc1981
  Ayuda con diseño del sump Marcos Flores 3 5.941 11-09-2008, 22:54
Último mensaje: quino69

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)