Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mReef v2.0
Després de força dies sense actualitzar us deixo els canvis que hem patit... les baixes i, sobretot, les altes.

Començaré per les baixes:

- la montipora plat vermella i una part important d'una digitata gris (no era RTN, si no que he descobert que tinc uns nudis que es foten els SPS)
- la fromia indica ( :confused: )

Després de les baixes, us presento les noves adquisicions:

- Acanthastrea lordhowensis (fotos del dia 20-05-2012 i del dia 03-06-2012)

[Imagen: IMAG0913.jpg]

[Imagen: IMAG0944.jpg]

- Ricordea florida taronja (foto del dia 03-06-2012)

[Imagen: IMAG0945.jpg]

- Entacmaea quadricolor verda (foto del dia 03-06-2012)

[Imagen: IMAG0946.jpg]

- Lysmata Wurdemanni (comprades dissabte passat, foto del dia 03-06-2012 molt dolenta)

[Imagen: IMAG0948.jpg]

Anirem actualitzant...

Bona nit.
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
Buenas, ho sento per les baixes, sempre son un fastidi i una decepció.

Chachis les adquisicions, sobre tot l'acanthastrea, se la veu molt maca tenint en compte les dues fotos.
Que tal l'entacmaea i l'ocellaris? Hi ha feeling?
Miquel70 escribió:Buenas, ho sento per les baixes, sempre son un fastidi i una decepció.

Chachis les adquisicions, sobre tot l'acanthastrea, se la veu molt maca tenint en compte les dues fotos.
Que tal l'entacmaea i l'ocellaris? Hi ha feeling?

Em sap greu per la montipora plat havia crescut moltíssim i els p.tus nudis se l'han fotuda. I ara ataquen a una altra digitata marroneta... Sad A veure si pillo us hexataenia i se les ventila.

D'altra banda, l'acanthastrea realment va ser una troballa i barateta... jejejejeje
I no diren res de l'entacmaea, és senzilleta però cada dia està més gran. En quant a la relació amb els ocellaris, doncs és una mica raro, però la vaig posar a la cantonada dels ocellaris i al segon dia, ja hi jugaven... pero estava com de cul i varem decidir moure-la al peu de la roca i ara no li foten cas, al menys de moment.

Tot i això, alguna cosa s'ha activat als ocellaris, ja que ara han "descobert" un discosoma vermell que tinc i es "refreguen" sobre ell... Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin ... están "p'allà" Confusedmiley4:

A veure si tornen a fer "freguetes" a l'entacmaea.

Anirem informant.

PD: per cert, les wunder son per la plagueta d'aiptasies que tinc... Sad
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015
Al final he trobat un hexataenia... i l'he comprat... Tongue

Aquí us deixo unes fotos del nouvingut, tot i que és complicat perque és molt ràpid. També aprofito per actualitzar el post amb noves fotos generals i amb algunes individualitzades.

Hexataenia (12-06-2012)
[Imagen: IMAG0987.jpg]

Acanthastrea (12-06-2012 i 08-06-2012)
[Imagen: IMAG0979.jpg]

[Imagen: IMAG0964.jpg]

Tridacna màxima (12-06-2012)
[Imagen: IMAG0976.jpg]

El trío calavera... (08-06-2012)
[Imagen: IMAG0967.jpg]

Caulastrea (08-06-2012)
[Imagen: IMAG0963.jpg]

Generals frontal / lateral (08-06-2012)
[Imagen: IMAG0961.jpg]

[Imagen: IMAG0959.jpg]

De moment és tot...
Tropical 200L (nou)

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015
Es maco, a veure si el pilles amb llum.
Ja diràs que tal es comporta.
Em mola la teva ricordea!!

I la Acanthastrea del Barça també, es molt xula.

La tridacna llástima que de costat, es veu pitjor que desde dalt! Segur que si la mires desde dalt es blau metalitzat elèctric, i després desde el costat es veu d'una altra manera...

Ja has muntat la pantalla dels LEDs?
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Em mola la teva ricordea!!
Smile a mi també em molen!!!! Però de quina de les dues parles ¿?De la taronja (multicolor) o de la verda sota l'hexataenia¿? La verda ha deixat anar ja uns 4 "hereus" que van creixent (algun de fet es pot apreciar a les fotos). La taronja de moment està al sól i li he de buscar ubicació més amunt.

MIJABA escribió:I la Acanthastrea del Barça també, es molt xula.

jejejejejejeje.... els colors certament estan molt conseguits, pero a la foto estan pujats degut a la llum blava sota la qual estan fetes les fotos (en realitat els colors son els de la segona foto, feta amb llum "blanca"). Tongue

MIJABA escribió:La tridacna llástima que de costat, es veu pitjor que desde dalt! Segur que si la mires desde dalt es blau metalitzat elèctric, i després desde el costat es veu d'una altra manera...
No et pensis... sí que és cert que si li faig de l'altre costat, sembla com més marró, però la central i com be dius el pla cenital és el millor. Miraré de fer un dia la foto amb les bombes parades (això sí).

MIJABA escribió:Ja has muntat la pantalla dels LEDs?
La pantalla encara no... sóc un sepastre. He de trobar el moment, però encara cerco la millor manera de muntar-la. Certament, he de fer un pensament o no la muntaré mai. Sad
Tropical 200L (nou)

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015
La taronja em referia jo Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Doncs fes el pensament!

I ja saps, que si necessites un pelaca avisa'm!
Salutacions,

MIJABA.
Aquesta última setmana hi ha hagut alguns canvis d'ubicació d'alguns coralls que no estaven acabant d'agafar el to desitjat (i segurament hi haurà algún altre canvi... ja veurem).

He canviat de lloc la Caulastrea i la tridacna (de fet, les he pràcticament intercanviat). Sembla que els hi hagi anat molt be el canvi... la caulastrea està genial i la tridacna s'obre com mai.

Caulastrea (15-06-2012)
[Imagen: IMAG1002.jpg]

Tridacna máxima (15-06-2012)
[Imagen: IMAG1005.jpg]

Hem mogut altres coralls com discosomes, acanthastrea o la mateixa ricordea taronja (aquesta al final l'hauré d'enganxar amb cianocrilato).

Acanthastrea (15-06-2012)
[Imagen: IMAG1003.jpg]

Ricordea taronja (15-06-2012)
[Imagen: IMAG1004.jpg]

Per acabar i seguint la tradició de mostrar zoanthus... us deixo un parell de fotos d'algunes cosetes que tinc al respecte (les fotos, com sempre, desmereixen el resultat final).

Zoanthus multicolor (13-06-2012)
[Imagen: IMAG0995.jpg]

Zoanthus ultra (19-06-2012) [vistos des de dalt]
[Imagen: IMAG1009.jpg]

Zoanthus ultra (19-06-2012) [vistos de front - juntament amb uns vermells molt xulos]
[Imagen: IMAG1012.jpg]

Apa.. ja no us dono més la brasa!!!!

Salut a tots.
Tropical 200L (nou)

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015
No em surt la foto de la tridacna! Pro procura que no s'obri del tot. De fet, a les fotos que tenies estava perfecte. Si s'obren massa és per falta de llum moltes vegades!

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)