Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mReef v2.0
albertus escribió:No em surt la foto de la tridacna! Pro procura que no s'obri del tot. De fet, a les fotos que tenies estava perfecte. Si s'obren massa és per falta de llum moltes vegades!
Prova ara... que he tingut un "percance"... jejejejeje

Ahhh, i merci per l'avís... però em refereixo a que ara està al mig del corrent i sembla que extengui completament el mantell. Si algun dia es queda sense llum es per matar-la, amb lo sobredimensionada de la pantalla!!! :p
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
Està perfecte. Quan li falta llum el que veus que obre són les valves per extender la totalitat del mantell.
Uooops

tens un parell de colors de zoos que molan mooolt !!
ANB001 escribió:Uooops

tens un parell de colors de zoos que molan mooolt !!

Juas...Confusedmiley36: ... la colonia més gran que es veu... centre blau, interior taronja i exterior verd fluor... son comprats a CR!!! Big GrinBig GrinBig Grin
Els vermells no... :p
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015
Els que mes ma molen son els petitons de corona i boca verdosos amb la resta blau i els vermells... els vermells molaria molt veurels en directe !
ANB001 escribió:Els que mes ma molen son els petitons de corona i boca verdosos amb la resta blau i els vermells... els vermells molaria molt veurels en directe !
Ahhh... et refereixes als de la foto vertical (als "multicolor")... tb son CR... Big GrinBig Grin
I sobre els vermells, a veure si creixen i puc fer un esqueixet!!! :p
Tropical 200L (nou)

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015
apa, que vas falto tu de zoos.
Big Grin
Miquel70 escribió:apa, que vas falto tu de zoos.
Big Grin
M'encanten... en tinc de 4 tipus... encara que un dels tipus és multicolor. Els únics que no heu vist són uns grocs pastel molt macos també... però que són poquets. A veure si avui els hi faig una foto decent i els veieu.

Salut a tots i gràcies pels comentaris.
Tropical 200L (nou)

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015
Ostres, m'havia perdut un fotimer de fotografies!!

Tens unes peces molt xules, enhorabona!

M'ho miro amb deteniment i et machaco a preguntes Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
He trobat una foto de l'archaster typicus que no havia pujat encara... com veureu està fent de "limpiacristales" !!!

Archaster typicus (10-06-2012)
[Imagen: 20120610_201516_HDR.jpg]

"Seguimos para bingo"
Tropical 200L (nou)

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)