Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gambari 10L
eis crec k em comença a sortir el sindrome de diogenes ami tmb!!! ja ne trobat 2 del poble que tenen aquaris parats i man dit si els volia.... uff me de resistir!! pas a pas...
pero un gambari petit de 10L a fet cap a les meves mans i avans de fer res magradaria demanar consells, opinions, idees... havia pensat en fer un gambari plantat amb alguna gambeta. els dubtes principals son: filtre? calentador?llum?

o el guardo x a saver k?!!!

aaaaaa moblidava!! tambe estic intentant fer una llum de lluna amb leds extrets de una 3a llum de freno de cotxe,(tot montat!!!!). tmb tinc la font! creieu k hi pot haver algun problema amb la llum vermella?
weno ja vec que no a donat molt d'interes el meu miniproject.
de moment el fare servir x investigar amb les pedres recollides.

salut.
Amb quina espècie de gambetes penses poblar l'aquari? Si comences, millor utilitzar la Neocaridina heteropoda (red cherry), es molt fàcil i ara tens varietats espectacular, la red fire, sakura, green, yellow, etc... amb aquestes pots utilitzar aigua lleugerament dura. Si vols criar Caridina cantonensis la qualitat de l’aigua es decisiva: osmosis inversa al 100%.

Pensa que els invertebrats son molt sensibles als canvis bruscos i al compostos metàl•lics a l’aigua.

Plantes, pots posar les que vulguis, contràriament als partidaris d'aquaris molt plantats (tipus holandes, paisatgístic, iwagumi), amb planta rastrera tipus gespa, es millor plantes mes grans i fins i tot plantes flotants.

Filtració molt lleugera, millor un filtre d'esponja, unes poques gotes d’aire que trenquin la superfície.

Il.luminació, sempre hi quan tinguin llocs on amagar-se pot ser intensa, cuidant les temperatures entre 22 i 24 Cº, son les ideals....

Si vols mes dades, pregunta, he intentarem contestar-te, dintre de les nostres limitacions. Jo crio Killis (géneres Aphanius, Nothobranchius i Scriptoaphyosemion) i C. cantonensis de graus alts....

Cordialment

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Primer Projecte (Gambari 60L) TitoHarris 36 23.297 20-02-2014, 13:13
Último mensaje: TitoHarris
  Gambari luigi 6 5.532 18-06-2008, 21:17
Último mensaje: Jaume71

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)